.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Inceput Pro(hibit)

Am blogu de cateva ore.Am zis sa fac o perspectiva a subiectelor cu care am sa pierd timpu expunandu-mi propiile idei,pe care oricum nu le va citi prea multa lume :)) .Desi nu sunt major(inca) o sa imi permit sa comentez actiunile pe care le vor inteprinde cei trecuti de 18 ani sau nu,atat cei din viata publica,dar nu numai;mai am si eu unele hobiuri...de',ca tot omu',printre care se numara sportul,muzica si scrisul imbinat cu oratori sau teatrul uneori .

Am descoperit(mai bine zis am fost descoperit si incurajat de catre colegi sa imi dezvolt acest atuu) oratoria prin prezentari in clasele generale ale proiectelor pe care ai mei dragi si stimabili colegi le dadeau copy-paste de pe net,apoi eu urmand sa le prezint-frumos nu:D?. Am fost remarcat ca persoana care ,,invarte'' profii din vorbe :))) si nu ezita sa ia cuvantul cand este o problema :)) :> ....si asa tiptil tiptil am ajuns sa joc in scente..o sa va tin la curent cu urmatoarele roluri sau evenimente ce le voi prezenta (daca vor mai exista evenimente,in cazul in care nu cade meteoritu' sau se va desfasura mai curand decat fusese prognosticat fabulosul dar atat de dur scenariu din filmul ce a impartit criticii in doua parti : 2012 !)
.
.
.
VA PUP, VA IUBESC si VA RESPECT!

Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob