.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Leapșa #2

Am primit leapșa de la Machiaveliq și nu puteam să fiu mai cu moț :)) să spun ca Puya - I said noo .Așa că:

SUNT...genial și arogant dar îmi place să mi-o spună și alții

AȘ VREA.... să existe fântâna tinereții

PĂSTREZ.......poze de când eram mic

NU ÎMI PLACE....prostia,spanacul,și țigările.(sportivii nu fumează :)))

MĂ TEM..... Chuk Noris se teme de Rareș Cojocaru

 
Ce te uiți bre' așa?  /:) 










AUD......A State of Trance with Armin van Buuren

ÎMI PARE RĂU....... că am făcut pauză cu antrenamentele.

ÎMI PLAC... femeile(cum spune si Machiaveliq :)) orice alt răspuns ar fi ghey)

CÂNT....des...când mă mai apucă.

NICIODATĂ... spune niciodată(să bag și un stereotip :))

RAR... eș :> ; .Rar mă dau bătut.

PLÂNG... ,.îmi iau jucariile și plec

NU SUNT MULȚUMIT... în general.

SUNT CONFUZ...  când nu am în posesie toate detaliile aferente unei dezbateri :)) (așa e Cătălina? )

AM NEVOIE... de încă o cană cu apă.Celei din stânga mea i-am dat sec.

AR TREBUI... să mă culc la ora asta...

Hai să zicem lui Omul Simplu  , Miruna ,Ivy, dacă mă citește cumva,și lui Marius Moga .

Voie bună.!

Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob