.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Programul Cupei Mondiale din Africa de Sud 2010


Dacă vă interesează programul meciurilor pe durata Cupei Mondiale din Africa de Sud,vă pot ajuta eu.Am primit un poster/afiș cu toate meciurile....Așa că,să luam fiecare grupa în parte....


Grupa A


Grupa B și C

Grupa D

Grupa E


Grupa F





Grupa G

Grupa H


Quarter-finals




Semi-finals


Match for third place



Round of 16




Stadioane South Africa




Eu v-am arătat programul,dacă vreți imnurile,intrați la Moga Marius .

P.S.1.Pozele sunt facue de MINE..(am auzit dicutii :D )

P.S.2 Shakira va interpreta astăzi imnul oficial pentru Campionatul Mondial din Africa de Sud.Concertul va începe la ora 21:00 ora României și va fi transmis live, presupun că pe TVR1

Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob