.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Am fost la RMA 2010

UPDATE-Vezi mai jos premiile

Nici nu știu cu ce să încep...Păi a fost cum mă așteptam.Tot la fel de aglomerat,tot aceleași persoane care se îngrămdeau în mulțime pentru a se putea apropia încă 1 metru  de scenă ca deh poate aruncă ala cu ceva(anu trecut au aruncat cu apă).

În principiu nu pot spune că nu mi-a plăcut.Nu m-am băgat eu așa în mulțime..Eram pasibil de inhalații ale bășinilor tuturor cocalarilor.Parcă a fost totuși mai frumos anul trecut.
AA..o fază tare de azi.Auzim noi nino ninoo..Era o ambulanță.Își face cu greu loc prin mulțime după ce primște un apel cam disperat.Ajunge la fața locului.Una dintre persoanele care fusese în grupul ce sunase la 112 întreabă puțin impacietat ,,Ce are domnu doctor ?? E grav?,,.Dr a fost genial-Aree pe dracu.E moartă..(face o pauză..) de beată. La fel cum au venit au și plecat...

Eu cel puțin pot spune că m-am simțit flatat.Cam toată lumea de pe scenă ne spunea(nouă publicului implicit și mie) câât de tari suntem,și ce atmosferă frumoasă facem..Da știu..aș merita un premiu .Cum spune și un prieten foarte bun....nu am vrut să ma implic prea mult la autografe....am zis mă vere veniră ăștia tocmai de prin Bucureeești...îi las să se bucure și ei să nu plângă dupaia..

Vă spun...nu ați pierdut mare brânză.Adică prietnee...a fost un concert unde s-au adunat mai multe persoaneee acilișea la craiovica,Conect-r cu caterincă pe el.. Cum se numesc fotbaliștii craioveni ? -PRAZilieni.  :)), Giulia,Moculescu(mi-a păcut de dumnealui..l-a acompaniat la orgă pe Guess Who.Bine..orga nu a prea mers)

Acum încă mai e zbenguială pe scenă.Stau cu geamu deschis și îi mai aud pe trecători cum mai aruncă un Băă taacii drecuu din gură..


P.S. Muzică bună. Când vine si Armin van Buuren în Craiova sunt în primul rând

P.S2.Poate mai revin cu updaturi pe blog în legătură cu premiile câștigate.A știu decât că premiul Cel Mai Bun Rock(sau ceva așa) l-a primit Voltaj....premiul pt cel mai bun site-Inna, premiul pt cel mai bun videoclip-Andreea Bălan-Samba

UPDATED
Castigatorii RMA 2010

Inna este marea castigatoare a Romanian Music Awards care a avut loc anul acesta la Craiova
Iata lista completa a castigatorilor:
INNA – Amazing: Winner @ Best Female, Best Album, Best Web
ALEX VELEA – Secret discret (ft. Puya):  Winner @ Best Pop
ANDREEA BANICA – Samba (ft. Donny): Winner @ Best Video
VOLTAJ – Vara Trecuta: Winner @ Best Rock
CONNECT-R – Burning love:  Winner @ Best Song
DAVID DJ – Temptation (ft. DONNY): Winner @ Best DJ
TOM BOXER – Morena:  Winner @ Best Dance
SMILEY – Plec pe Marte: Winner @ Best Live
RADIO KILLER – Voila:  Winner @ Best New Act
DJ PROJECT – Nu (ft. Giulia):  Winner @ Best Group
GUESS WHO – Locul Potrivit:  Winner @ Best Hip-Hop
PUYA – Change (ft. George Hora & Kamelia):  Winner @ Best Male
Premii Speciale
INNA – Amazing:  Winner @ Best International Artist, Best Tonight Show
DAVID DJ – Temptation (ft. DONNY):  Winner @ Best Producing Act
CLAUDIA PAVEL – Dont miss missing you:  Winner @ Best Unplugged
Deepside Deejays Ft. Alex & Grasu XXL – Around The World: Winner @ Best Featuring
PLAY & WIN – Only: Winner @ Best Producers
DJ PROJECT – Nu (ft. Giulia): Winner @ Best First 10 Years
CONNECT-R – Burning love:  Winner @ Highest Climber
EDWARD MAYA – Stereo Love (ft. TARA):  Winner @ Border Breaker

Mă înclin.Voie bună!

Lista câștigători de la pitik

Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob