.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Caterinca cu budinca la Madame Tussauds

 :)).V-as ruga mai intai sa citi si apoi sa vedeti clipul.

In timp ce eram la o coada interminabila la muzeul statuilor de ceara din Londra-Madame Tussauds-,Chole(tipa din inregistrare) i-a pus prietenului meu intrebarea "Do you know how to dance ? "(sau ceva in genul asta) el-Aaa..no no... .A vazut ca sunt cu el si ma intreaba pe mine Chole :"Is he lieing ?" Eu-"Oh yes.Anyway...I'm much better than him " :)). Cand a auzit....m-a chemat initial pe mine,apoi si pe el sa facem un pic show p'acolo.Bine..poanta era ca la inceput nu mai puteam de ras...abia vorbeam :))).Nu vi se intampla sa aveti o criza de ras si sa nu va puteti opri ?Restul vedeti mai departe in filmulet.


Singurul lucru de care imi pare rau este acela ca Antonia(cea care a filmat),a oprit filmarea intr-un moment nepotrivit.Actiunea a continuat.
Eu-Oh..Ihave somthing to say.It's not over.....I need a chair.Or no..It's allright,I can stay down.(toti uimiti...nu stiau ce se intampla...muzica se oprise). M-am pus jos. "If anybody here cand do this like me,please,just one hand up :D. " Mi-am luat un picior si mi l-am azvarlit peste gat...in sala un  : WOOO. :)). Eu-"It's coomnig the second one" . Dupa fetele lor...i-am vazut un pic traumatizati(daca nu e mult spus)>

La final a venit Chole si ne-a dat amandurora cate un premiu.Mie mi-a dat un fluturas sa ma duc cu el sa imi scot o poza gratis(mda..deci se scoteau poze..poze...Ti-o punea intr-un fel de "rama" sau un kkt din ala cu madame tussauds...Parca era vreo 13 lire una..in fine.) Si lui Daniel i-a dat o carticica...sau un ghid...ceva de genul asta....

Pana una alta.....clipul

P.S.1Scuzati-mi oboseala de pa fata si dansul meu neinspirat.Deh..fiecare cu talentele lui :))
P.S 2 Este oare numele Rares atat de ciudati pt Englezi ? :)))

Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob