.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Lepşa, amintirile copilăriei

Mai abordez inca o leapsa.De data asta de la Roxi.

Sa vedem....



1. I: Cât de mult ai dormit?
R: Am dormit cam o zi(cu o pauza de vreo 2 ore)

2. I: Cât de mult ai stat afară fară să ajungi acasă?
R. Vreo 15 ore


3. I: Cât de mult ai stat treaz?
R: Aproape 24 ore

4. I: Cât de multe absenţe ai avut la şcoală?
R: 50-60/an

5. I: Care a fost cea mai placuta vacanţă a ta?
R: Pff.am avut multe frumoase...cea din Anglia tinde sa fie cea mai interesanta

6. I: Încă mai ţii legătura cu prietenii din copilărie?
R:Absolut.Am prieteni si de vreo 14-15 ani :D.Cu unii am fost in clasa mult timp.Acum mai este doar unul singur ramas.

7. I: În personalitatea ta de acum, mai păstrezi ceva din copilul de altadată?
R: Pai personalitatea e ceva pe care o schimbi la fel de des ca pe sosete ? Adica "Fratee..maine o sa abordez personalitatea de vineri :> ". Nu...Bine...se contureaza.Da am conturat-o,dar baza ramane puternic consolidata de cea din copilarie si este influentata cred de amintiri...in fine..

8. I: A existat o persoană anume care ţi-a influentat viitorul?
R: Mai multe

9. I: Fiecare copil îşi dorea să aibă o anumită meserie, îţi amintesti ce doreai sa devii? Dar ce ai devenit?
R: Voiam sa fiu Adrian Nastase :).

10. I: Care e cea mai frumoasă amintire din copilărie?
R:Haa...am o gramada.Poate cea mai tare e cand am luat-o pe urmele lui Creanga( o sa abordez subiectul cat de curand)

Tin sa dau leapsa lui Omul Simplu ca a cam "dormitat" in ultimult timp :))..Cine mai doreste...cine mai pofteste,are cale libera.

Ma inclin.Voie buna.!



. 

Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob