.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Nu te urca in pom daca nu e bicileta ta.!

Nici nu stiu de ce am ales titlu asta.Poate pentru simplul motiv ca imi place.Imi pare rau ca nu mai situ cine era bloggerul ce spunea ca atunci cand nu ai ce sa scri pe blog sa te uiti in jur si sa spui ce vezi.

Asa ca......



...asta fac eu acum.Deja incep sa vad un val de idei ce ma inunda.Dar s-o luam pe rand.Astazi am fost din nou protagonistul unei mici aventuri din Romania.Am mers si eu cu trenul 91 km tati-Sa spun si unde sa fiu veridic-Motru,la bunici.Acum stiti ca e "pha' trend" sa folosim expresia ,,sa facem un exercitiu de imaginatie,,.Hai sa facem si noi unul.Cam cat credeti ca a durat drumul? eee..pff. doar 2 ore si 40 de min.Sa tot mergem cu trenu'.Am mai auzit-o pe aia : "stai linistit...privesti peisajul...una alta". Am zis ca da....e frumos si asta..cu peisajul..cu flower power..cu yellow submarine...e bine,da' am si eu nevoie de putina viteza..zic,nu? traim si noi in secolul vitezei...in fine. Am avut norocul sa nu stau in compartiment cu melteanul tipic romanesc.Am zis frateee dracu m-a pus sa nu imi i-au cartea cu mine...mai aruncam un ochi peste ea.Binee...mi-am luat laptopul cu mine dar ce zici? sa te risti sa il scoti in tren :)) ?.Nu ma mai smardoisem de mult...!

Uite unde am ajuns :));.ha...de la bicicleta din pom,la pericolul din janghinele feroviare romanesti(o sa vb si despre trenurile lu' nea caisă englezu').

Imi veni in minte si o poza...

Poza e facuta la Southwark Cathedral.Nu stiu cine a fost tipu' de si-a pus bicleta in gardul bisericii dar a fost genial.

Nici nu situ daca mai are rost sa abordez subiectul trenurilor din Romania.Ar trebui sa ma pastrez si pentru alta data :)).Nu prea sunt multe de zis....Am vazut un interviu pe TVR1 in legatura cu situatia trenurilor romanesti.Era un conductor de locomotiva acolo care spunea(si ii dau dreptate) ca nu neaparat trenurile sunt problema(la plangerile la adresa vitezei si intarzierilor aferente) ci liniile.Este pe deplin adevarat.O locomotiva poate atinge si 120 km pe ora.Evident nu atinge atat.Dar cine sa ia ciocanu' in mana sa refaca sinele de tren?.O comparatie cu TGV-ul din Franta ar fi pur si simplu jignitoare pentru francezi..zau.Alta...Cel mai prost tren sau metrou din Londra mergea mai repede decat cel mai rapid tren din Romania.Si un pic despre conditii? Nu..mai bine nu. :D.

Trebuie sa recunosc...adevarul este ca acesta a fost poate articoulul ce o mi-a luat cel mai mult timp sa-l scriu.De ce? Pentru ca ma invart cu laptopul prin balconul bunicilor,terasa fiind singurul loc unde mai prind si eu semnal pe stikul cu net mobil de la Romtelecom.Hai ..ca nu se pune de reclama :)

Sunt Rares Mihnea Cojocaru si pana una alta Ma Inclin !

Voie buna.!

Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob