.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

De la fereastra

Ce puteam face intr-o dupa-amiaza de sambata linistita acasa ? Rasfoiam o carte intr-o pozitie ciudata langa geam pe niste "perne" (impropriu spus) si ma rezemam de caloriferul cald.De obicei citesc in pat.Azi nu stiu ce ma apucase.Observam pe pagina cartii intensitatea luminii din ce in ce mai scazuta.M-am trezit in camera cu o raza rosiatca-portocalie ce parca mi-a vopsit peretii si holul in culoarea orizontului.Am lasat cartea si am pus mana pe aparat.Ce a iesit puteti vedea mai jos.


  


Acum e ora 1 jumatate.Am terminat si cu postul.Am terminat vizitat si blogurile din lista.Cred ca ma apuc din nou sa rasfoiesc cartea.Nu am somn.

Ma inclin.Voie buna.!

Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob