.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Finlanda: ziua 6

Acelasi start la 7.00 cu prima ora la 8.10. Am inceput in forta dimineata pentru ca am avut sportul. Am avut fotbal in sala. Echipat cu tricoul nationalei Romaniei la fotbal, chiar cu numarul 10 (pai cum altfel?) am inceput incalzirea cu cateva pase. Am facut 6 echipe si din tavan s-au coborat copertine si am facut astfel 6 mici terenuri cu porti mici. Astia, finlandezii, au o vorba cand se mira. Seamana cu cea a ardelenilor: yoy dar fin, au UUiiY. Cand a facut "Adrian Mutu" al vostru o braziliana au sarit toti UUYY :)))). In fine..asta doar ca sa laud un pic autorul, dar cum lauda de sine nu miroase a bine, o sa trec la partea a2-a.

Am avut muzica azi (printre altele). Deci cred ca e cel mai tare curs ever. Profesorul imi seamana. E super carismatic si simpatic... bine nu la fel de mult ca mine (se subintelege)... pot sa-mi folosesc chiar expresia: e potop tipu'. El canta la orga, gazda lui cimino, Wille, la tobe, altii la chitara, altii la pian, fratilii vostru s-a bagat la microfon. M-a si filmat doamna Gheorhe. Nu am filmarea ca v-as arata-o. Am catntat Coldplay- Nobody said it was easy, una super de la Elvis: A little less conversation si multe altele.

Revenim la sport. Am avut dupa masa inca 2 ore de sport (sau o ora??) si am invata baseball finlandez. Am pus chiar si de un meci si am facut primul meu home-run. A facut si Catalina Bizic unul. Am fost singurii care au  reusit unul. Surpinzator (sau nu?) mi-a spus profu' de sport ca e surprins cat de bine dau cu marmeleaua-n minge, adica cu bata. E de bine, I guess. Daca as fi finlandez, m-ar lua in echipa. Chiar mi-ar place. E fun. Se deosebeste de baseball-ul american prin faptul ( nu doar asta, dar asta am retinut) ca la americani esti zeu daca arunci in tribune sau in afara terenului. In baseball-ul finlandez, nu. Tre' sa arunci fix cat e parcela. Fiecare cu pogono, hectaru lui. Nu mai mult.


 Daca tot veni vorba de muzica, ma-m gandit sa dam un pic volumul mai tare acasa.(nu stiu ce s-a apasat zoom-ul la un moment dat)

Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob