.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Finlanda: ziua 8 si 9

In ultimele zile nu prea am putut sa mai scriu.

In ziua 8 am avut ore de gatit la scoala. Am fost in super echipa de super bucatari impreuna cu Cimino si domnul Director. Am avut de pregatit o super-prajitura(ca doar eram super-bucatari) ce are un nume ce nu il pot scrie. :D Am si filmat o parte din tarasenie. Nu am filmarea. E pe telefonul lui Cimi'. Stand si asteptand sa se coaca respectiva prajitura, ne-am facut rapid 3 oua ochiuri intr-o tigaie. Se perinda pe langa noi o colega finlandeza ce tot timpul avea ceva de spus si nu cred ca i-a picat bine, dar toata lumea a fost ok :)) A trebuit sa si impartim alea 3 oua.

Seara, au venit pe tata finlandez parintii lui si socrii cu ocazia zilei sale de nastere. I-am dat o bratara de motociclist si chiar l-am surprins placut. Aici nu se obisnuieste sa sa dea asa cadouri..... poate doar o felicitare sau ceva marunt. Nici mesele nu sunt asa de incarcate :))). Vorbeam ceva pe microbuz cu echipa mea de bucatari super profesionisti, despre cum ar fi decurs o zi a unuia dintre tatii nostri. Cel putin cateva sticle de vin, bere, protapeala, gratareala..etc. Aici, meniul e light.

Seara am iesit la o "mica" plimbare de vreo 2 ore- 2 ore jumate' :





*si vine si clipul 3, mai mare, cand gasim un fazan :))

In ziua 8 am jucat voley la prima ora de sport. Am vizitat un muzeul din/sau de langa Sarka. Era un muzeu ce se inclina mai mult pe lucruri ce tin de agricultura, vechi, ce au apartinut zonei: Tractoare, combine, pluguri, stupi, machete ale vechilor asezari finlandeze.

Dupa asta am mers la un "camping". Am mers din nou prin padure, dar am fost organizati si diferenta era ca am fost intr-o parte unde se puteau vedea semne ale erei glaciare...cu multe cratere (unul mai mare decat celalalt si cu lacuri. Ne-am intalnit chiar si cu niste rate salbatice ce se balaceau intr-un lac d ). Am gasit la un moment dat si un foisor sau mai bine spus niste scari ce urcau catre niste platforme suspendate de pe care puteai vedea de sus toata zona....superb :)

Ma rezum la atat... au fost mult mai multe intamplari si povestioare si arogante dar le las poate pentru alta data iar unele ar trebui sa ramana doar in memorie nu si in online :).

P.S. Cred ca am uitat sa va spun ca miercuri(nici nu mai stiu ce zi era: 1,2,3 ,x) am dansat, am cantat, am impresionat, am invatat, AM RAS. Am avut programul artistic de dansuri populare. Eu nu mi-am luat vreun costum popular. Noroc cu Oana care a avut doua ii. Mi-a dat si mie una numai ca era cam mica :)))))). Daca ridicam mainile puteam sa uit de dansurile populare... treceam la cele orientale, din buric. Cimino a avut la un moment dat, pe scena, o criza de ras :)))) :| I-am invitat la final si pe ei la dans, sa-i invatam hora "batarneasca". Dupa asta ne-au aratat si ei niste dansuri. Zici ca era muzica de funerarii daca nu cel putin asemanatoare cu : "Treceeee fanfaraaa militaraa; in frunte cu un tambour majo"..sigur ceva influente rusesti.

Cam mare P.S. Momentan atat. Ma inclin !

Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob