.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Din Triathlon Mamaia 2011

Mi-am adunat fortele (si cele fizice, dar si psihice) dupa weekendul trecut pentrecut la Triathlon Mamaia. Ramane sa va spun cum a fost.

 Inainte de a intra in paine, vreau si eu sa spun ca exceptand faptul ca am fost la o competitie in care emotiile celor ce erau la primul triathlon inceracau sa nu se faca simtite, m-a bucurat foarte mult prezenta bloggerilor pe care o sa-i mentionez mai jos si  totodata a lui Bogdan Antohe, cel care a avut un rol important pentru ca noi sa fim prezenti la Mamaia.

Clasamentul sta un felul urmator:


Splash, Flash and Dash:  Andra (inot) – Kiss Laszlo (bicicleta) – Mihai Teodorescu (alergare) – locul 12

Echipa SAB Team 2011: Dana Dulea (inot) – Vlad Dulea (bicicleta) – Valentin Bosioc (alergare) – locul 23

Echipa Cumetrelor 2.0: Liliana Mercan (inot) – Elena Ciric (bicicleta) – Claudia Sofron (alergare) – locul 31

Echipa SPORTLOCAL: Rares Cojocaru (inot) – Gabriel Ciobanu (bicicleta) – Florea Cristian (alergare) – locul 44

Echipa Bloggerilor#2: Florin Rusanu (inot) – Roxana Bursuc (bicicleta) – Cezar Vasile (alergare) – locul 45


Sambata a fost ziua evenimentului, o zi ce a inceput cu o mica furtuna. Putin trecut de ora 10.00 se da startul probei de inot. Eram prezent deja la fata locului cu mai bine de o ora inainte. Colegii m-au incurajat pentru ca din echipa mea eu eram cel ce avea sa inceapa primul. Caldura incurajarilor s-a vazut vadit sistata de raceala lacului Siutghiol. Din primul rand, umar la umar cu inotatori (unii dintre ei olimpici), oameni de rand si bloggeri am incercat sa duc la bun sfarsit cei 750 de m.

Prima lungime a fost cea mai grea. Am intampinat si bucurie, durere, resemnare si in final ambitie. Bucuria a fost ca nu mi-am luat decat 2 picioare de la cei care ma depaseau; durerea a inceput cand mi s-a pus un carcel la pulpa dreapta. A continuat cu o durere in zone ficatului putin mai tarziu. Cel mai greu e constientizarea. Ai foarte putin timp in care realizezi ca trebuie sa inoti pe spate sau sa faci pluta caci in cateva secunde ti se va pune un carcel si nu poti sa faci nimic pentru a schimba acest lucru. In stanga si in dreapta erau caiace si o barca cu motor ce putea sari in ajutorul celor ce aveau probleme. Le-am raspuns cu multa convingere ca sunt bine si ca pot continua.

La prima geamandura am facut o pauza. Aici a aparut ambitia. De la mal se auzea in boxe cum ca deja iesise un nene. Era un inotator olimpic. Atunci am constientizat ca Florea Cristian si Gabriel Ciobanu ma asteptau si ca isi puneau bazele in mine. Cum sa fi renuntat cand eu scriam articole in care spuneam ca Michael Phelps este in echipa Sport Local? :)))   In a doua tura mi-am gasit ritmul si am inotat mai bine. In ultima deja inotam fluent.

Cristi si Gabi si-au facut treaba foarte bine si au recuperat mult timp.

Ceea ce m-a impresionat a fost faptul ca o fetita de 8 ani, dupa ce a facut turul de 750 de m, continua si turul 2 (cel olimpic). De la margine s-a rugat ca barca sa o aduca la mal. Ea nici nu stia de ce fusese luata, in sinea ei nu facuse nimic gresit. Ar fi un bun exemplu de urmat ca poate sa faca la varsta aia prin antrenament.

La anul bloggeri vor avea o super echipa. Cel mai bun intotator(adica inotatoare) cu cel mai bun ciclist si alergator; pentru ca daca am aduna acum astfel, echipa ideala ar fi fost pe locul 5.

Pozele facute de mine o sa le urc in curand. Pana atunci gasiti poze si  aici, aici si aici








































Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob