.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Raspuns

       UPDATE : Se pare ca Patrik a fost primul care a raspuns corect la intrebare.
    
         Raspunsul la postul Tu ce ai face?  este urmatorul :
         Eu as da cheile celui mai bun prieten al meu pentru a lua in masina batrana.Eu as ramane astfel cu "fata visurilor" mele.
         Am vazut intr-un comentariu,si as dori sa specific.Fata visurilor cuiva nu ar putea sa nu fie indragostita de tine...ca doar este a visurilor tale..Adica nu cred ca ai visa o fata care sa nu te iubeasca. Doi la mana...am mai citit ca se face referire la "ploaie" ...fratioareee,eu am scris in postare " Furtuna Puternica"..am zis sa nu scriu tornada ca deh...asta era si ideea.De a alege...oricum in furtuna nu ti se intampla nimic,ca doar este cu fata VISURILOR tale...nimic nu se poate intampla rau.

         Intrebarea apare in unul dintre filmele mele favorite:16 Block ,cu Bruce Willis.

Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob