.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Ete p'aci prin Anglia

Desi am venit de ieri si am dormit azi aproape toata ziua,tot sunt copt de somn.

Am fost in Londra vreo 5 zile si nici nu-mi mai venea sa mai vin.De ce ?Acum ma uit la ceas si vad ca e trecut de 12.Pana maine diminata cand plec din Craiova nu as avea timp sa insir toate motivele.Poate doar ca se vede o diferenta de la cer la pamant fata de Romania.In alea 5 zile...adica 6 cu tot cu drum(ete cu avionu si trenu) nu m-am uitat una secunda la un post tv roman.Evident nu aveau asa ceva.....dar mai conteaza?



Ei bine o mare diferenta...sunati-va prietenii...sunati-va vecinii...sunati-va dusmanii...Realitatea romaneasca este intradevar fabuloasa fata de cea din Londra.In Romania este interzis la relaxare in aer liber.Ne este interzis in relaxarea in parcurile din Romania.Nu ne este permis sa stam pe spatiile verzi sau sa ne plimbam cu bicicleta.Insemnul "nu calcati iarba" mostenit de pe vremea lui Ceausescu ne urmareste peste tot.

Hai s-o luam in felul urmator.Eu am fost-ca o am pe asta cu(eu fiind un tip rudimentar cu 2 neuroni...necitind in viata mea..sau hai,poate un prospect la vrun sampon)  sportu..cu aer liber si cu "sa ne miscam suncile"-domne...am fost in parcurile din Londra. Deci acolo nu numai ca nu exista interdicita de a pasi pe iarba.NU!.De-aia te duci in parc...Tu nu te duci in parc ca la un muzeu..sa vizitezi iarba..sau ca la gradina zoologica(da am fost si la aia din Londra....mult peste caricatura din Craiova) sa zici "uite mami leul..da nu putem sa-l calarim si  sa-l tragem de urechi".Nu..ideea e -"orasene...unde traiesti?In beton.Calci nonstop pe astfalt.De ce te duci in parc?Sa vezi cum arata iarba.Nu..ca o vezi in poze(cum am mai auzit de la cineva ca putem vedea castele si parcurile si in poze...sa mergem la mall-o sa revin la idee-).Fratee..te duci sa calci pe iarba.Asta e rolul ierbii in parc.Deci eu..iti dai seama,roman fiind,avand niste reflexe absolut oligofrene bai m-am dus ..mai s-o putea ? oare am voie?.Bine...nu va spun ce iarba este in Londra.gazon tata(poza 1)...nu 3 fire macinate..toata lumea e pe iarba(poza 3)...vin oamenii,stau pe iarba tolaniti..stau sub un pom....din pom coboara-o veverita(poza 2)...tu ii dai alune din mana...e O.K. Prin parc evident se poate merge cu bicicleta(poza 4).Pe unde sa mergi cu bicicleta? Pe strada?Evident...acolo exista benzi speciale pt biciclisti..Nu exista interdictii..ca iti iei bobite si dai la gaste ..sau ce vrei tu sa faci...Atunci spune-mi tu mie de ce sa ma duc in parc ? :) :) .aa..n-am voie nici cu animale.Deci nu pot sa ma duc cu cainele prin parc.Da...la noi sunt foarte multi proprietari de caini idioti(si proprietarul si cainele..ca de obicei cainii seamana cu proprietarul)adica ai dita' animalu...pune-i frate-o botnita...pune-i marog..o ceva...sa nu vina ala sa ma musta...du-te drecu cu cainele tau cu tot ca ti-l omor de nici nu-ti dai seama ce s-a intamplat.Ii dau un sprey in ochi si ii dau dupaia un sut de-i rup gatu..dar ca principu...unde sa te duci ? :) Atunci ce am voie sa fac? Sa ma f..  in parc ? Si daca da,oricum nu pe iarba :) ..







(bine...mai sus,va dati seama ca nu poate sa fie iarba atat de proaspata peste tot daca se sta pe ea nonstop)
..
.
.
Mai pun pe parcurs poze si mai comentez....imi gasesc acum cateva minute sa mai subliniez un caz.

Am fost si eu in excursie cu niste fete.Cat se poate de stimabile de altfel.Cat timp eram la Castelul Winsor(poza 5) era vorba sa mergem si pe la Kensington Castle.Am primit o replica tareee :X. "Aaaa..nu mai vreau castele....castelele si parcurile(eu le tot ziceam de parcuri) poti sa le vezi si pe net,hai la Harrods(e un magazin de "fitze")..hai la mall.Am ramas copac.Cum frate sa spui asa ceva.?Eu merg in Anglia sa ma duc prin magazine? Le dau drecu de magazine..pot sa imi comand si de pe net haine.Nu pot s-o inteleg pe asta cu shopingul...




pana una alta....a smile from England :)


Sunt Rares Cojocaru.Ma inclin !.
Voie buna.!

Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob