.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Mai mult nici n-are rost.!

Aplecat sa-mi dezleg sireturile inghetate ale ghetelor cu degetele de altfel la fel de inghetate,sa-mi scot patinele din ghiozdan si sa le arunc pe balcon,liniile melodice ce rasunau gros pe scara ma fac sa incerc sa fiu atent.Tata da semne ca aude si el si se apropie un pic de usa.Mi-am zis ca sunt unii cu colinda.Avea vocea de bariton cel care canta.Dupa putin timp,versurile "Te-ai nascut Dumenezeeuleee" ma fac sa inteleg ca era popa cu "Craciunu"

Gataa.! Tata : "Hai,i-ati repede ghetele,vezi prin camera ce mai ai de aranjat.si schimba-te repede.Mirunaaa !!!! du-ti aspiratorul din mijlocul camerei.." Agitatie de parca pe popa il interesa daca pe masuta de langa fotoliu sunt foile mai mult sau mai putin aranjate,daca ghetele mele nu erau duse in dulapiorul de incaltaminte sau daca eu port pullover pe gat,ca doar e iarna. "Ma tati,stai ca poate nici nu intra" .Pai da..anul trecut ne-a zis "pas".A urcat pâc pâc pâc pana la etajul 3 si dupaia cred ca i-a zis tarcovnicului "Frateloo,mai e un etaj,da-l satanei..Nu mai bine mergem noi sa bem o cinzeaca ?.Mai e si la anu Craciun." .In fine.Se aude un tusit pe casa scarii ca si cum cineva si-ar drege vocea si imediat dupa asta,se aud 3 ciocanituri in usa.

-Popa & co."Am venit si noi cu Craciunu"
-Tata: "Daaa..intrati"
-Popa fara co. : "Aaa..sa inteleg ca cineva din casa e pasionat de fotografie.Imi plac foarte mult pozele acestea." .Mi-am zis "ai sa-nebunesc ce vigilent e popa." Vazuse un "tablou" cu 3 poze  b&w pus langa-deasupra fotoliului.
-Eu:"daa.Ce si ce "
   Incepe sa cante.E impropriu spus "cante".A fredonat un vers(adevaru e ca l-a cantat frumos) si ne-a intins o icoana.Mi-a zis sa-i dau un email ca sa tina legatura cu noi.Tata a zis sa fie "gigea" si i-a dat o "atentie".Ma mir ca nu l-a invitat pe popa sa stea jos,sa-i ofere o "acadea,o maslina" cum face de obicei..Am impresia atentie consta in una sau mai multe foi din alea care il au pe Nicolae Grigorescu imprimat.

Totul s-a intamplat intr-un minut.(cu indulgenta).Buuun asa.Macar am facut un pic de ordine daca tot nu a patrulat in inspectie nea popicu'.Scurt si cuprinzator.Mai mult nici n-are rost.!

Ma inclin.Voie buna.!

Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob