.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Review 2010

Mai tineti minte reclama aia de la berea Ciuc? "Ciuc.!Inca una si ma duc!".Asa spun si eu numai ca e vorba despre postarea de pe blog primita tot de la Alexandra(ca cea precedenta) ...o leapsa.Eu o sa decid sa nu trimit la nimeni leapsa.Daca vrea sa o preia cineva,n-am nimic impotriva.Asa ca daca tot sunt eu "ultimul mohican" o sa sar peste una sau doua puncte(le gasiti integral la Alexandra)

 Amintire din 2010 : 2010 :)) .Nu stiu.Sunt o gramada.Prea ambiguu

Invatatura din 2010 : Tre' sa ai coloana vertebrala si sa spui "nu".

Banc din 2010.:( Alexandra a scris un banc despre olteni.Haa.Mi-am amintit ca stiu si eu unul despre banateni).Cica merge un oltean de-al nostru in banat la un restaurant.Comanda o mancare de cartofi cu mult sos.Dupa ce mananca,il trage pe chelner de-o parte si-i spune "Bre da-mi si mie reteta de la sosu asta".Ospatarul :''De ce nene ti-a placut asa mult?".Olteanul:"Nuu bree.Caut un clei sa lipesc acas' 2 scanduri"

Zi din 2010: 16 feb si 22 noiembrie

Petrecere din 2010 :O gramada vara.

Portie de ras 2010 : cei cu care mai ies se mai baga uneori sub masa cand le mai zic bancuri asa ca mi-am zis sa ma duc la un stand up comedy sa schimb un pic rolurile :)))

Mancare din 2010: fish & chips pe Tamisa intr-o zi cu ploaiee.Ataat.!

Compliment din 2010 : "Talent ai,tupeu ai... :-?.Esti frumos..!.Noroc iti mai trebuie" .(pe langa alea cu "imi place blogul.foarte misto.Super misto melodia"," =)))) prea smecher bancu' " ,pe care de altfel le apreciez la fel de mult

Accesoriu din 2010:Alexandra spune "laptop".Mda si la mine merge.A..da..si inelul :)).(Imi plac inelele,bratarile..)

Vis(nocturn) din 2010 : Bai am avut un vis in care saream cu parasuta dar era asaaa de real.N-am mai avut un vis asa de credibil.Si tin minte ca am visat si in culori si cica de obicei visezi alb-negru.

Daca tot m-am apucat sa vorebsc de vise,sa va spun unul tare.Eram mai mic si visam ca ma atacasera niste "unii" :)).Eram cat de cat incoltit,amenintat.. Nu o sa credeti.Am realizat ca e vis.Mi-am spus "ma vere e vis..pot sa fac orice.Sa-mi apara in mana un "sabioc". Si mi-a aparut o ditai sabia in mana pe care o fluturam in aer :)))..Nu mi s-a mai intamplat sa constientizez ca e vis si sa reactionez ca atare.Am incercat dar nu am mai reusit.

Calatorie din 2010:Londra.

Carte din 2010 :Sunt mai multe.Na..una asa mai speciala,pe langa romane, a fost "ghidul optimistului" dar am citit si "ghidul pesimistului".

Animal din 2010 : n-am decat la bunci caini.

Film din 2010 :Cazul incredibil al lui Benjamin Button si multeee altele.

Voie buna.!

Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob