.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Doua luate cate trei (leapsa)

De cand am blogul nu prea am luat eu lepse(pt ca o sa observati...nu prea imi place sa imi dau din datele personale,sa-mi expun viata,etc,pe net),acum s-a nimerit sa "apeleze la mine" nu toate lepsele,ci doua.Vin din partea Alexandrei .Eu cica tre' sa continui cu propozitii.:

SUNT- impulsiv de rabdator(acum nu stiu daca trebuie sa imi scriu bibliografia).Multi ma stiu de Rares,putini de Mihnea.Nu prea imi las datele pe internet asa ca spun doar atat (la achilianu am vazut prima data expresia daca nu ma insel ) :sunt omniscient,omniprezent si omnipotent.

AŞ VREA: Era o melodie ce avea refrenul "foreeevr young,I wanna be foreever young"  link

PĂSTREZ : poze de cand eram mic 


MI-AŞ FI DORIT : cand spui "mi-as fi dorit" e evident ca ceva nu ti-a iesit bine,nu ? pai ce spune Alexandra e perfect adevarat : "să nu o fi dat în bară, aşa cum am păţit, cândva mai demult…"

NU ÎMI PLACE : ma uit la ceas.Vad ca e tarziu.Pot scrie romane balzaciene pe tema asta... mai simplu : fumatul,minciunile,prostii.AA...da...si ciupercile.

MĂ TEM : iar o da bine cu raspunsul Alexandra -Dumnezeu(evident).Acum cand stau si ma gandesc imi zic " eu,fricos?". :)).Chuck Norris se teme de Rares Cojocaru.

AUD : A State of Trance with Armin van Buuren (daca asta aud in casti:))) )

ÎMI PARE RĂU : nu imi pare rau. Ceea ce o sa spun nu e valabil in proportie de 100%.In fine...Chello spunea ceva de genu "sa ma urati pentru ce spun ca nu retrag in veci".Sau am eu o expresie "I said it.I'm in it and I'm here to represent it"..


ÎMI PLACE : O biblioteca as putea scrie :)). ....muzica,actorie,mixing(desi tot la muzica intra)..,sport,mancarea facuta de maica-mea :)),....tablourile.

NU SUNT :pas :)) (am voie?)


DANSEZ : nu prea dansez :))) desi am facut si lectii de dans.Rareori dansez.

CÂNT : link & link 

NICIODATĂ (ca sa dam si un stereotip):nu spune niciodata..Niciodata nu uit.!

RAR: ...EȘ. Rar ma dau batut.!

PLÂNG: link  :D

SUNT CONFUZ (am mai raspuns intr-o alta leapsa la "sunt confuz".Repet) : cand nu am in posesie toate detaliile aferente unei dezbateri pe teme diverse.... :))=) (asta cu dedicatie) 

AM NEVOIE : pot sa mai pun link,sau ?.:)).Scapam usor cu linkul.Pai daca nu parintii atunci cine ? ,nu ?

AR TREBUI : sa-mi mai iau o cana cu apa.Celei din stanga mea i-am dat sec si am gatul ca de șerpe

AŞ PUTEA :sa duc unele proiecte pana la cap:)) Prea le intrerup tot timpul :D

  Nu stiu cui sa ii dau....poate Omului Simplu
 
 Ma inclin.Voie buna.!

Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob