.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Craiova Forum 7 ani. Impresii

Scriu contra timp ( trebuie sa ajung si la afterpary dar si la o zi de nastere) si nici mainile nu ma prea ajuta (detalii mai jos).  Doar ce am ajuns acasa de la evenimentul ce a celebrat 7 ani de succes al forumului craiovean numarul 1 in Romania. Craiova Forum a sarbatorit impreuna cu foarte multi useri la terasa baniei.

Prezenta, in ordine aleatorie: Dragos (Nebunia), Gabi Nistoran, Lucian Prejeanu-Eros(CraiovaForum), Marius-Freaktuning(CraiovaForum), Blogatu, Dana, Iulian Fira, Alin Mechenici, Flori(Spuse), Dan(spuse), Marlen,
(sorry daca am omis pe cineva. Un tras de maneca si rectific :D )

Totul a inceput la ora 11. Subsemnatul a ajuns acolo pe la 13.30 si a fost luat in primire de Lucian(Eros). Mi-a placut foarte mult de la inceput pentru ca totul a fost foarte bine organizat, luandu-se in considerare fiecare detaliu. Am primit un ecuson si un bon de bere :)) Mi-a aratat "coltul" bloggerilor :))) si am constat ca era golas. Dragos(Nebunia) plecase la o plimbare cu Blogatu si cu o parte din cei mentionati mai sus, persoane stimabile de altfel, cu care am si impartit masa.

Abordarea mea era urmatoarea: "Buna. Tu nu cred ca ma stii pe mine dar eu te citesc. Te urmaresc chiar si pe twitter. :))... " Mai departe discutiile au evoluat si dupa o jumatate de ora pot spune ca atmosfera era una foarte degajata.

Cred ca in "rush hour" au fost peste 150 de oameni prezenti. S-au desfasurat foarte multe concursuri: Concursul Tricourilor ude, la care a castigat Marlen. Cu ocazia asta vreau sa va spun ca luni la ora 11.00, la Casa Stundetilor se lanseaza numarul 2 al revistei Cs Info si o sa fie si Prefectul prezent; dezabteri, etc. Mai multe detalii aici. Pentru injurii la adresa autorului blogului si alte onomatopee, ma gasiti acolo. :)).



Vorbeam mai sus de organizare. Daca a fost buna? De la foarte bine in sus.. Eros a incercat sa vorbeasca cu toata lumea, Freaktuning se invartea si nu stia ce sa mai faca. Premiile curgeau pe banda rulanta. Muzica super misto. Intr-un timp incepuse un dubstep de imi facuse pofta sa mixez acolo ceva pe loc sau sa incep ceva in Mixcraft cand ajung acasa (De aici si nikname-ul pe forum: DJ RAR).
Am vorbit cu tovarasul Dragos(Nebunia) de un blog meet super misto prin Mures. Ramane sa mai stabilim niste detalii. Omul e super finut ca intotdeauna. Mi-a mai demonstrat asta si la berarie.

Sa va spun o magareata :)). Era "fratili" vostru langa pupitrul Dj-ului. Cel care intretinea atmosfera la microfon spune la un moment dat "5 baieti sa urce pe scari". Eram la 2 metri distanta asa ca am dat sa ma urc. Nu stiam ce aveam sa fac. Langa mine urca rapid niste indivizi si ni se spune ca aveam sa facem flotari pentru a castiga un premiu, si anume o bratara  si un lantisor. Nu sunt eu mare atlet si nici cine stie ce facut, dar am un antrenor (practic handbal) ce pune accent pe acest mic detaliu, asa ca de multe ori la antrenamente ne pune sa facem flotari. Calm, fara vreun stres, am ajuns lejer la numarul 20, numar ce s-a dovedit invingator pentru 3 dintre concurenti.

Am ramas doar eu cu un individ mai ambitios si cand am ajuns la numaru 60 un baiat ce era in juriu sau ceva de genul, sau poate chiar baiatul cu microfonul, m-a batut pe spate si mi-a spus gata ai castigat. Cu mainile aproape in pioneze si cu gatul ca de șerpe, nu cobor bine o treapta caci ma dau fata in fata cu inversunarea adversarului mai sus invins. Eu nu am inteles foarte bine ce spunea: si din cauza ca avea prune in gura, si din cauza ca eram prea obosit sa-mi bat capul cu el. Dar un lucru era cert. Tipul spunea ca el a castigat. O stimabila domnisoara, imbracata in alb (asta pentru veridicitate ) :)) pe care nu o cunosc, mi-a spus ceva de genu "Rares tu ai castigat". Individul sus si tare ca nu stiu ce extorsiune a bicepsului din care nu a putut sa faca flotarea si ca s-a rupt un burlan... deci pe principiul " ăsta e de porc frate, cer o revanșă".

Poate ca si din cauza caldurii, poate ca si din cauza agitatiei, poate ca si din cauza ca cel de la microfon a vrut sa faca mai mult sau mai putin spectacol, m-am vazut pus in fata situatiei de a face si genoflexiuni vs individul suspect pana cand unul dintre noi zice "pas". In timp ce faceam genoflexiunile ma gandeam daca merita sa continui. La genofleziunea 65 parca, gambele mele m-au lasat si am spus "frate lasa-ma cu premiul, vreau sa pot sa dansez la afterparty-ul din Sweet Escape din seara asta". Asa ca i-am acordat bucuria de moment acelei persoane.

Dovada





Acum sa va spun un lucru. Mai presus de toate premiile pe care le castigi, mai important este ce impresie lasi in locurile unde mergi si relationarile cu persoanele cu care te inalnesti. Asta e un mare lucru. Mi s-a si spus de catre prietena lui Eros "bai sa stii ca tu in ochii nostri esti castigator"..  in fine.

M-a luat Marius(Freaktuning) si mi-a dat un premiu :)): Am primit un tricou Craiova Forum si un pad pt mouse. Cred ca am facut si poze. Le pun mai jos. Pe calea asta, multam fain Marius.]

Sunt sigur ca si ceilalti o sa mai scrie. Deja am scris mai mult decat ma asteptam.  Stiu ca o poza face cat 1.000 de cuvinte iar dupa cum se vede, eu am mai multe...

Impresii finale? O nebunie, cum zice si Dragos. A fost foarte frumos.M-am simtit bine si Eros si restul au contribuit la asta. Multa lume.. mici, tort, prajituri...alea alea :))) La multi ani Craiova Forum.!














dupa flotari.




il studiam pe ala din spate sa vad daca  mai poate :))



*O sa mai pun poze mai tarziu :)

Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob