.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Flexibilitatea cea de toate zilele

Flexibilitatea-cel mai important atuu pentru loviturile de picior.

Deja mi-a trecut perioada in care puteam s-o fructific la maximum(7-8-9 ani).Da...perioada cand faceam karate.Acum...din ce in ce mai greu.Noroc ca am mai ramas cu ceva dupa cei 4 ani de shutokan-fudokan.Poate cel mai mult imi placeau loviturile de picior.Cred ca din cauza asta il si admiram foarte foarte mult pe Jean Claude van Damme.Pe langa filmele lui care poate l-au consacrat: Kickboxer sau Bloodsport si pe care le-am urmarit tot timpul foarte agitat,cred ca ii dadeam disper sempai-ului sa ma antreneze pentru kick-uri.In "tinerete"(da...deja sunt om batran :D ) cred ca puteam sa-l fac de ras pe Mircea Badea la statul in spagat sau sfoara.

Am cautat astazi niste filmulete pentru imbunatatirea flexibilitatii.A..de ce ? :).Am omis sa va spun.M-am gandit sa fac un mic filmulet cu niste kick-uri,asa de fun.(Nu va tavaliti de ras inca).Evident dupa niste lovituri ale belgianului van Damme.
Am gasit ceva clipuri pentru imbunatatirea flexibilitatii.Stiu ca dureaza mai mult la varsta mea sa-mi imbunatatesc mobilitatea dar nu-i bai ca astept :).In consecinta filmuletul cred ca va mai astepta putin.Vreau sa iasa cat mai bine astfel incat sa nu rada chiar tot youtube-ul de mine :).Vorba-i vorba asa ca tre' sa ma credeti pe cuvant :).

Acum sa vedem niste clipuri(cele dupa care ma antrenez si cel pe care as vrea sa-l imit-il las la sfarsit )


Shaolinii sunt "zei"






Bun..si acum ceea ce incerc sa fac si eu..Jean Claude van Damme la 45 de ani.Enjoy !



Acum un optional :D

object width="440" height="385">

P.S.Mi-am amintit de o poza de prin calculator..:).ce-i drept mai veche un pic ...


Ma inclin.Voie buna :)

Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob