.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Vrei sa devii vecin de apartament cu Nae ?

Nae n-are aer !

 Da.Te-ai prins.Contribui si eu la campania "fara tutun".Mi-am pus si un banner cu Nae Pop.Un sinonim cu Nae Pop? Foarte simplu.-"addicted" .(la modul grav....sau decisiv :)) cum zice perversu' )

N-am inteles-o (si nici nu cred ca o s-o inteleg) pe asta cu fumatul.Ori sunt eu retardat ori sunt aia care fumeaza desi tind sa cred ca a doua varianta e cea corecta.(sa ma ierte multi prieteni).Cum sa te apuci de fumat ?? Totul incepe de cele mai multe ori de la prima tigara primita prin baile scolii,spatele blocului sau prin ganguri de la cel/cea mai bun/a prieten/a.Desi tusesti de te ia mama dracu zici "Waa tru' frate","Smechereie B.U.G." .Te minti singur ca iti place.Iti bagi prostia asta in cap si TU chiar crezi in ea :| .La inceput abordezi o faza pe cat de comica pe atat de penibila.Nu esti inca dependent,ai tai nici nu stiu ca fumezi asa ca nu poti purta pur si simplu un pachet de tigari in buzunar asa ca fumezi din ce iti dau altii pe la scoala.Scuza cea mai intalnita este "frate mi-am uitat pachetu acasa baga-mi-as..".Incerci sa nu pari penibil in fata pritenilor si astfel te razgandesti la ce iti propusesi dimineata :"mama..sa incerc sa stau cant mai departe de ei sa nu intre mirosul in haine".Apare si primul pachet de tigari cumparat(hai sa fim sinceri..parca batea la ochi de cate ori ti le uita-i acas' in mortii lor de tigari).Incepi sa imparti si la altii si poate dupa o zi de scoala realizezi ca pachetul cumparat dimineata e gol dar ceea ce realizezi cu adevarat este faptul ca fumatul este un viciu al dracu de "expensive",nu ?








Acum devine partea cea mai interesanta zic eu.Psihologicul cred ca are o importanta nu mare ci foarte mare.Deja te-au vazut "baietii" ca fumezi...ca esti "pha' trend".Esti deja poate in grupul "X" .Nu mai umblii cu janghinele celelalte.Esti la next level frate..Ca next step urmeaza caterinca nereusita cu "prostii" din clasa si de pe coridor.(atentie atentie..:))..sunati-va vecinii...rudele...dusmanii)- Acum chiar dacaa realizezi ca e o prostie si ai vrea sa te lasi, unele persoane NU mai pot.De ce ? foarte simplu.Pentru ca sunt slabe.Si nu slabe genetic vorbind,ci slabe la "bibilica".Isi zic "mama frate...ce dracu fac.Sunt tovaras(doar in mintea lor..defpat ii aprovizionezi cu tigari) cu X si cu Y care fumeaza.Ce o sa zica dupaia baietii ? O sa ma fac de ras..O sa ma alunge din grupul lor...o sa fiu "looserul" .Iti vin in cap numai prostii.De ce iti vin astea? Pentru ca tu esti constient ca fara un atuu un plus nu esti nimic.Pai dupa parerea mea( pf...eu care in viata mea nu am citit decat vreo cateva prospecte la sampon) cred ca e cam fals.Eu nu fumez si am o gramada de prieteni care fumeaza(chiar cel mai bun prieten o face).Daca tu nu ai stofa de "cel mai bun prieten" atunci chiar daca ai fuma,tu tot nu esti repsectat.Da...trebuie sa te faci respectat(si daca fumezi si daca nu fumezi)>

Mai sunt unele persoane care se apuca de fumat din suparare.Nu stiu care prostie e mai mare.Cea de sus sau cea de aici.Bine...poate fac o cadere nervoasa...posibil.Isi gasesc refugiul in tigari.NU.Nu este o varianta.De ce nu te apuci de popice? E la fel de relevant !Iar unele nu vor sa se lase chiar daca li se ofera ajutor.Atunci prietene vrei sa-ti spun ceva ? :) .Bine pa !.

Acum as vrea sa vedeti ceva :X..asa sa ne "simtem bine"

vrei sa ajungi ca el ?


El este Nae Pop adica tu peste putin timp :X :D



Pai...vreau sa va multumesc ca ati citit un articol mai lung.Da..stiu,toti suntem grabiti sa vedem ce comm mi-a mai lasat mirobolanta de colega pe facebook sau ce sts mai are feericul de la seria F din lista de mess :).

Zic si eu ca...na...am fost si eu prost.Am fumat si eu acum cativa ani buni.

A..si daca vrei sa obosesti dupa juma' de km continua sa fumezi.As da una din "top" :)))=))..."sportivii nu fumeaza" (vorbi sportivu sef =]] )


P.S.Daca cel putin o persoana se lasa de fumat dupa ce vede acest post m-as bucura mult.
P.S.2 Cat timp mai ai de gand se te sinucizi ? :D
P.S.3. Cand vad pe cineva ca fumeaza il intreb:"Vrei sa stingi cancerul ala ? " :X

Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob