.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Like Trend si Likefobia

Mai nou, sau poate am fost eu plecat de pe planeta si se intampla de un timp considerabil, e la moda asta cu like-urile pe facebook date din gatul mainii fara nici macar a te uita pe respectivul link sau nota scrisa.

Bai frate, la cateva articole share-uite pe fb, primesc like de la o persoana din Melaka. Stati linistiti. Nu din cauza orelor chiulite la geografie nu stiti de Melaka. E prin Malaiezia.la Sfantu' Asteapta.Nici macar nu erau scrise in engleza articolele(  mai obisnuiam asta) ca sa zici ca ar intelege cev.

Cred ca asta e o boala si se numeste Likefobia. Cu cat dai mai multe like-uri cu atat esti mai predispus sa primesti inapoi cateva. Acum asta e pe trend. Pe facebook, daca nu dai pe zi un numar de like-uri formate din cel putin 2 cifre, nu existi. Chiar acum cateva zile am vazut si de la o persoana cunoscuta faptul ca mi-a dat like la doua linkuri in acelasi miunt. Mi-am aruncat o privire pe statistica de la livefeedjit si am vazut ca la ora la care am primit like-urile de la persoana respectiva, nu imi venisera nicio vizita pe blog.

Like Trend si Likefobia, doua amenintari la sanatatea ta psihica din ce in ce mai prezente in online.

P.S. Stiu ca-s genial si ca articolul merita cel putin 20.000 de like-uri. Fa-o ! dar tre' sa realizezii ca stiu daca ai citit sau nu ;)
Photo

P.S. Cat de curand, blogul Rareș Cojocaru vă pregateste ceva. !

Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob