.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Inna prinde bine si la "vikingi"

"Vikingi" imi place mie sa le spun. Tu poti sa le zici finlandezi...

Daca ti-as pune in fata o lista cu niste catareti cum ar fi : Flo Rida, T.I., Nelly, Akon, Uhser, Markat Takas, Bruno Mars, Pittbul, la ce nume nu te-ai astepta sa vezi pe lista ? Da, si eu ma gandesc la Beethoven dar nu despre el este vorba.

Bai "mangeacas" cum sunt eu inconstient uneori si pierd timpul la ore tarzii ale noptii pe ( acum te astepti sa zic facebook, hi5, messenger dar te dezamagesc) site-uri din tara( vezi blog roll) sau de afara : de exemplu, acum 5 minute citeam despre Micro Expressions, Research, Theory & Lying and Human Behaviour, adica pe blifaloo.com., dau sa-mi verific un mesaj primit pe facebook si din una in alta ajung pe profilul unei tipe, din Finlanda, supriza sau nu, ea face parte dintr-un proiect in care activez, si ma uit la preferintele ei muzicale.

Tantos, la loc bine stabilit intre unii dintre cataretii mentionati mai sus, se afla Inna. Eu acum nu vreau sa starnesc un conflict (cum s-a mai intamplat cand am vorbit despre manelismele de la Happy Hour) dar oare cine trebuie sa se simta mandru ca se afla in lista : Inna  pentru faptul ca se afla langa Flo Rida, Akon sau T.I, sau cei din urma ( ca doar Inna a fost n.o. 1 in Billboard)

Numa' intreb.

Photo

P.S. Cat de curand, blogul Rares Cojocaru vă pregateste ceva.! :)

Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob