.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Fuga de....ce ?

Imi dau seama ca unele lucruri trebuie lasata asa cum sunt, altele trebuie privite din unghiuri diferite iar in cazul altora, simpla intrebare "de ce?" face mici miracole.

In fiecare zi traversez cate o trecere de pietoni. Un reflex aproape ciudat ma face sa incep sa sprintez. Nu am inteles de ce ? Parca daca nu as face asta, toate energiile negative ale soferilor se raspandesc asupra mea. Mi-am propus ca de maine, fiecare trecere de pietoni pe care o traversez, sa nu o mai fug.  Se prea poate ca prin acea fuga, sa primim o aura de un caraghioslac vecin cu dementa. Numa' zic.

Nu faceti ca mine mai ales daca sunteti din Craiova. Poate patim ca nenea asta .(Sursa photo)

Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob