.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Pacaleala de 1 Aprilie

(Seara. Ora 10-10.30. Uitasem compleet de 1 aprilie si toata smenozeala)

-Ooo..Te salut. Ce faci my friend ?
(cu o voce in inmormantare)
-Salut Rares. Te rog eu frumus scuza-ma ca te deranjez la ora asta. Asculta-ma un pic. Bai omule stii ca eu m-am certat cu B. si acum a trebuit sa intru intr-o prostie mare de tot.(parca parca ii venea sa planga) Am luat niste bani de la camatari si tre' sa-i dau pana maine neaparat si mai am putin de strans. Te rog eu daca poti sa ma ajuti cu ceva, cu orice.
-Daaa..bai i-a masina si hai repede la mine..iti dau acum. Cam cat ai nevoie?
-Ba....nu stiu. Tu cam cat zici, asa de 1 Aprilie ?

:)) Eu de obicei vorbesc la telefon maximum 2 minute. Nu am nevoie sa palavragesc. Intr-un minut-doua termin ce am de spus sau auzit... Aseara am vorbit 10. Nu stiu, unele glume te si binedispun. M-a distrat tare gluma respectivului. I-o coc eu la anu' :)) (Photo)

Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob