.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Inhibitii

Nu am cea mai vasta experienta de viata din blogosfera dar sunt de parere ca din cand in cand, un articol motivant si optimist este binevenit chiar si din partea mea.

Inhibitii avem cu totii. Diferenta este ca unii reusim sa nu le luam in seama si sa le punem pe un plan secund al existentei noastre, cladind astfel mult mai sigur o cariera, un caracter (stim cu totii ca el se formeaza), fara ca inhibitiile de tot felul sa ne ameninte fundatia constructiei. Daca plecam cu niste idei bine structurate si avem grija sa si ramana asa, atunci ne putem numii niste mici "privilegiati".

Greutatea, aspectul facial: de ordin oftalmologic, ORL, etc ne urmaresc peste tot afectandu-ne pe langa increderea de sine si buna-dispozitie.

Eu cand eram mic nu eram cel mai suplu dintre prieteni. Nu eram obez (Doamne-ajuta) dar eram genul ala de baiat pe care toate matusile si l-ar dori ca nepot pentru a-l putea trage de "obrajori" cum stiu numai ele. Eram chiar rosu in obraji + o burtica de toata frumusetea si fara o inaltime de apreciat. Cum eram eu asa un mic Barney Flinstone niciodata nu eram "Banel" cand jucam fotbal. Ba din contra... alergam cel mai putin :)). Am avut norocul de a stii mereu sa o dau cu papagalu. Adica daca imi zicea cineva "grasule alearga mai cu talent" tot timpul ii raspundeam astfel incat nu ma aratam afectat catusi de putin, ba chiar il puneam pe el intr-o pozitie proasta. Chiar acum cateva zile stateam cu niste prieteni si ne aduceam aminte una-alta, cand unul dintre cei mai buni prieteni si-a adus aminte faptul cat de greu le era sa faca glume pe seama mea caci tot timpul paream idiferent, sustinand totodata ca erau cateodata scosi din sarite. La asta se adauga si raspunsurile acide, de cele mai multe ori, din partea mea. Asta e una dintre ideiile la care voiam sa ajung. Nimeni nu poate sa te faca sa te simti inferiori fara voia ta.

Acum sunt un blogger la 184 cm, cu vreo 66-70 kg si cu abdomen (in formare) iesit cam 4 cm afara. Toate astea datorita sportului dar si de la "Doamne-Doamne" pt faptul ca nu am probleme de metabolism. Bine...nu mananc mai tarziu de 11 noaptea :))). Mai auzeam fete care spuneau : "Ee..eu mananc cartofi prajiti si noaptea si nu am nimic". Cand dau peste asa ceva ma cam mananca limba " Stai linistita papusa...se vede! "

Bai deci ideea e ca de mic e bine sa te apuci de sport (preferabil). Nu-i bai nici daca am trecut de 20 de ani. Acum ca tot e cald afara, parca parca ti-e drag sa aletgi in parc stiind ca un obicei se invata in 21 de zile. Dupa 21 de zile devine o rutina. (credeti-ma). Toata tarasenia cu sportul merge si in cazul nu bagi ceafa de porc dimineata la pranz si seara.

 Totul pleca de la bibilica. Trebuie sa invatam cum sa abordam subiectele delicate. Mie imi place sa cred ca am trecut de primele lectii la acest capitol :D.

Nu stiu daca e de porc sa dau un exemplu sau nu ... hmm. nu cred e cel mai potrivit dar e cel mai recent.:
 O tipa -Rares, l-ai vazut pe baiatu ala ce bine arata. ? :X
- Ma..nu prea pot sa apreciez asa baietii dar nu se compara cu mine. !

Trebuie sa avem incredere in noi.

*simt ca mi-au scapat multe detalii. Ma gandesc sa revin.

Sursa photo-link

Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob