.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Nu prea avem ce sa ne facem fara el..

In slapi si intr-un tricou verde mergeam alene, de-a lungul umbrei formata de unele dintre multele case vechi ce impanzesc centrul Craiovei.

Ca sa parafrez fabula, "un catel trecand pe acolo, a ramas uimit in loc", un baiet de vro 10 ani trece pe langa mine. Era in compania unui prieten apropiat (datorita tonului pe care il alesese). Cel uimit am fost eu deoarece:
-Da vere. Mi-a luat telefonu' aseara? Eu acum ce ma fac fara el ?

Chiar asa...  Mi-am pus si eu intrebarea asta. Eu unul tin minte ca am avut primul telefon prin clasa a 7-a. La 10 ani stiam ca mai am mult pana sa devin responsabil sa detin u mobil.. A fost o experienta foarte faina desi foloseam telefonul parintilor si il butonam de-i luam smaltul.

Acum, cand exista facebook, messenger si chiar twitter, poate e mai usor sa scpai de telefon. Sau nu? Mie stiu ca mi-ar influenta viitorul si existenta... da.si nici nu sunt inca ceva director sau (insert here other jobs like that)  . Adevarul este ca nu am nici internet pe el (deocamadata). 6288-ul meu (da, sunt de acord ca ar trebui sa am un Vertu) imi e indeajuns de util momentan.

Stiam ca telefonul e un gadget aproape indispensabil omului modern din zilele noastre, dar nu stiam ca si copilulului  modern ii este la fel de imperios necesar. Numa' zic.

*Nu. Nu m-a zamizlit Dumnezo' cu viciul fumatului.

Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob