.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Am avut un VisUrat

De cateva zile incoace am tot avut si reverii si visuri; nicidecum iluzii, poate uneori deceptii. Astazi m-am intalnit cu unul dintre vise. Cu VisUrat.

Eu la ora 13.00 inca imi mai aranjam sireturile, cu mana dreapta efectuam un periaj pe canini; mi-am aruncat 14 piersici in bagaj :)) si am dat sa plec de acasa indreptandu-ma spre autogara din Craiova. (la 13.30 era "decolare")

Nu dau bine nasul cu cersetorii din centrul Craiovei (aia de la Ex-Primavara, actualmente Teiu, whatever) ca un zgomot de motor si doua siluete: una alba si una rosie traversau A.I. Cuza facandu-si loc pe langa taxiurile ce ilegal si "deosebit de periculos" stationau aiurea in fata muzeului si pe langa Carol. Erau baietii din Redescopera Romania pe doua roti, adica Sebastian si Robert. "Ai baaa... acum mi-am gasit sa plec tocmai acum" mi-am zis. I-am vazut trecand pe langa Carol spre Cuza si mi-am continuat drumul zicandu-mi "zauu...barem sa le fi facut o poza" (aveam camera in spate).

Nu cobor eu bine spre Jiul ca ii vad ca se intorc. I-am capsat intr-o poza (o pun cand ajung in Craiova) si am zis "bai...ce naiba, nu pot sa intru in trafic, sa-l bat cu degetu pe umar pe VisUrat si sa-i zic cine mi-s, asa ca m-am multumit cu poza in care am tras bine numarul de invingator WIN al acestora. M-am gandit sa-i sun, si chiar l-am sunat pe Seby dar dupa 3 beep-uri am zis ca mai bine il las sa fie atent la trafic, caci intr-o zi de miercuri nu-ti doresti sa fii sofer, mai ales de cand au inceput santierele sa se dezvolte in Craiova.

Ajunsesem pe Stefan cel Mare. V-am spus ca de cateva zile nu pot sa scap de niste vise :)))). In fata mea, la vreo 30 de m, erau chiar cei doi mai sus mentionati :).

Nici nu mai stiu cum m-am adresat lui VisUrat pentru ca inimca dadea rateuri la incercarea de a-mi iesi din piept; nu atat datorita emotiilor ca ma stiti doar ca mi-s imun la asa ceva, ci faptului ca am alergat un pic :))))).

In principiu trebuia sa se vada la beraria de la Jiu cu FreakTuning si gasca onlinerilor craioveni, dar si datorita faptului ca erau in intarziere, si pentru ca strazile din Craiova au devenit un labirint, si pentru ca poate comunicarea nu a fost cea mai stralucita, am facut doar cateva poze, mi-au inmanat niste stickere de lipit pentru "cumetrii" din bloggosfera, si ca final i-am indrumat (eu sper sa fii si inteles :D) spre Slatina, urmatoarea destinatie.

Bai....acum ca am pierdut autobuzul, nu-i bai, ca doar ma stiti descurcaret si am luat altul fara sa astept, care m-a dus la doar cativa km de satul de bastina al neamului Cojocaresc, taica-meau fiind responsabil de ridicarea bloggerului celebru.


Una peste alta, ma bucur ca n-am luat decat un purec de pe microbuzul vietii :))), caruia urmeaza sa-i dau "moartea caprioarei" cand il voi prinde.

P.S. N-am in cap vreun post scriptum. se duce bateria laptopului asa ca nu zic decat:

Drum bun baieti :)



Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob