.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Expresie si mai "perversa"

Cred ca stiti cu totii expresia "perversului" de pe Targu Ocna : "Ori suntem golani,ori nu mai suntem".S-au facut si se fac in continuare o gramada de expresii ce o au la baza pe aceasta.Prima care imi vine in minte este cea a lui Marius Moga (nu cantaretul) care si-a pus-o drept slogan : "Ori suntem bloggeri,ori nu mai suntem" (mirifica).Il admir pentru asta dar in acelasi timp cred ca sunt invidios pe mine ca nu am gandit-o primul desi folosesec des expresii derivate de la cea a lui Sorin(perversul).

De exemplu azi la ora de franceza,dupa ce am iesit la tabla sa rezolv o propozitie (Si conditionel or somth.) i-am spus doamnei profesor dupa ce aceasta ma complimentase subtil.-"Pai doamna ....ori invatam la franceza,ori nu mai invatam". Adesea,cand ies cu prietenii in terte localuri,mai auzi la unul,la altul,la mine "Ba..pai ori bem,ori nu mai bem","ori spunem bancuri,ori nu mai spunem" (a nu se intelege ca sunt betiv.:]] ) .In fine....


La mine la tara,am un personaj foarte comic, amuzant, luati-l cum vreti.Stiti cum se aduna toti la banci seara ? Ei bine..era perioada treieratului graului si precipitatiile nu erau binevenite.Se incinsese o discutie despre acest subiect :

X-Pai cum nea' Floriene ? Sa mai dea o ploaie peste o saptamana,asa.Da-o dracului .
Y-Noo..e prea imbibat pamantul cu apa...


Si acum intervine mirificul :

Z-Bah.stiti ce cred eu ? Bah..eu zic ca maine Ori ploua,ori nu ploua ..

Woooow .Ataaaat !! .Asta a fost cu ceva ani buni in urma.Azi mi-am amintit-o cand citeam blogul lui M.Moga sSunt sigur ca dumnealui nu crescut in Rahova.Voi va dati seama cat este de geniala pana la urma ? Este fabuloasa.Spui ceva dar defapt nu spui nimic.E ca raspunsul la intreabarea "Ai bilet ?-Nu prea " sau "Ai scris tema ? -Oarecum " .

Consider ca la tara este locul unde sunt personaje incredibile si nu au fost descoperite.O parte din copilarie am petrecut-o acolo,in consecinta mai am destule povestioare.

Mi-am amintit de o melodie.O ador. !


 


P.S. Aici o alta povestioara

Ma inclin.Voie buna.!

Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob