.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Decizii peste decizii

Nu am mai scris o leapsa de mult.Am primit una interesanta de la Creve.Am de raspuns la cateva intrebari-20 la numar.:

1. Ești într-o situație unde drepturile individului nu există. Trebuie să alegi între Umilință și Bătaie. Tu ce alegi și de ce?

Pai aleg bataia.Sunt si eu mai 'mandru' asa..adica sa ma umilesti ? Hell no.La o smardoiala..stiti voi...e altceva..:))

2. 3+4= 5 este posibil?

Pot sa intreb 'publicul' ? :)).Nu stiu.Cred ca nu 'mere'.

3. Dacă cineva mâine îți pune pe masă 1 milion de euro și îți spune să omori pe cel mai bun prieten/ă, ai face-o?

Ce quie n'est pas possible.Asa ca Seby tati,stai linistit :))

4. Spui întotdeauna adevărul?

in 99 % din cazuri spun adevarul.(1%-nu aduc la cunostiinta toate detaliile aferente discutiei..u know)


5. Ești la un pas să îți realizezi cel mai mare vis al tău. Pentru a reuși trebuie să faci un compromis pe care în mod normal nu l-ai face. De reținut e că de nu faci acel compromis s-a zis cu visul tău pentru totdeauna. Ce faci?

Compromis ? In princiu cred ca raspund afirmativ dar vorbim aici doar ipotetic.Cine nu ar face un compromis pentru a-si realiza un vis ? 

6. Ai înșelat, furat vreodată?

De inselat nu.Tin minte in schimb :)),cand eram mic ca era 'boala' aia cu cartile You Gih-Oh.Aveam un verisor cu care ma jucam.Recunosc ca i-am mai 'imprumutat' cateva carticele.Deh.eram si eu mic :)) :-" 


7. Ce părere ai despre zicala: ¨Creează-i unui om DORINȚA și va lasă orice principii, vise, etc

Psihologicul si vointa fac diferenta in cazul asta.Nici la mine(cum nici la Creve) nu merge.

8. Ți s-a făcut vreodată o observație negativă în pat? Dacă da care a fost aceasta?
 
O bag pe aia cu vorbitul in somn sau..? Da..mai vorbesc in somn :)).Uneori cam mult si cam tare.:-"

9. Ești în situația de a decide într-o situatie fără ieșire. Trebuie să ordoni moartea a unui milion de oameni pentru a salva alți 5 miliarde. Dacă nu-i sacrifici pe cei 1 milion , atunci vor muri toti. Care e decizia ta?

Parca sunt in cartea 'Jocul lui Ender'.In principiu nu vreau sa sacrific pe nimeni...dar daca aia este singura solutie :(..

10. Ce aplicație/formulă matematică ne poate da răspunsul =123456789 ?

Sa-l intreb azi pe 'ciucurel'.Revin cu raspunsul :)) 

11. Pentru ce sumă ți-ai închiria timp de o săptămână partenera/ul?

LOL 

12. Dacă nu ai avea ce mânca ai da în cap cuiva?

Sunt baiat inteligent =))) gasesc eu o solutie.Oricum,ca fapt divers daca ar fi sa aleg intre infractionalitati,aleg furtul.

13. Îți prinzi partenerul în pat cu o altă persoană în timpul actului sexual. Cum reacționezi?

BINE PA ! 

14. Dacă ai fi Dumnezeu pentru o zi care ar fi primele 7 lucruri pe care le-ai face?

M-as face Sfant.Da.Asta a-s face eu.Sfant pe pamanat.Puteri and etc.U know.:)). ..ca sa pot face bine de aici..stiti voi..sa fiu "in the middle of..the people" =)))

15. Dai bani la cerșetori?

Dupa ce am vazut filmul 'Filantropica' nu prea mai dau.Mai sunt si unii amarati carora le dau.Nu sunt toti in mafia cersetorilor 


16. Mâine e sfârșitul lumii. Ai 24 de ore la dipoziție. Cei ai face în aceste 24 de ore?

A-s avea timp in 24 de ore sa vorbesc cu toate persoanele cu care am interactionat si am avut o legatura si sa le spun cat de mult m-au influentat si sa le multumesc.Are logica ? :D.Bine..Creve spune ca s-ar impaca cu cei cu care ar fi certat.Posibil si asta.. 

17. Ești într-o celulă de 2/2 cu încă un partener de 10 ani. În tot acest timp ai fost pus/ă la cele mai groaznice chinuri posibile. Într-o zi ți se oferă posibilitatea de a scapă de toate acestea. Trebuie doar să-i oferi cele mai groaznice chinuri colegului de celulă timp de 2 ani. Ce alegi? Să te chinuie în continuare sau să-l chinui tu pe colegul de celulă?


I-as da sa zacă.!! sa nu ? :-s


18. Într-o zi te sună cineva și îți spune că știe cel mai groaznic secret al tău. Dacă nu-i dai ce și cât vrea va spune tuturor. Dacă s-ar afla, acel secret ar distruge tot ce ai clădit, ai pierde totul. Ce vei face în continuare?

Voltaj : " pot sa pierd in viata tot.nu imi pasa,ma ridic la loc " .Nu stiu..cred ca a-s 'negocia' in prima instanta.Imi pun "papagalul" in functiune.Oricum ..ramane valabila aia cu voltaj.


19. O părere personală obiectivă despre cel care ți-a trimis leapșa. Minim 50 de caractere.

 Nu sunt bun la catalogari.Decat la alea negative.Aici nu este cazul.Spun doat atat:Il am in lista mea de blogguri.Nu sunt eu cine stie ce blogger mare dar nu tin orice blogg in lista.
A..si o intrebare :)))). De ce oare nu au fost 20 de intrebari ?? adica am vazut 19 si ma uitam sa nu fi numerotat gresit :))

 Sa o dau si eu cuiva ? .Hm.nu stiu.Am decat un cititor fidel ce cred ca o s-o primeasca-OmulSimplu 
Asa..pot s-o dau si lui grape,roxy sau marius moga dar nu am vazut sa scrie lepse.

Ma inclin.Voie buna.!

Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob