.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Adunate intr-un an

 Scris de Rares Cojocaru

Ete acu exact 1 an, faceam cunostiinta cu platforma blogspot si imi puneam ca headuri poze de 800x600 si ziceam " waa ce bine e frate". Am facut-o din placere, pasiune obtinand si beneficii. Cel mai important sunt prietenii, cunostiintele create. Apoi au venit si niste bani, o carte si un cd.

Am incercat sa fac un top. M-au influentat si reactiile de la articol, asa ca :

N.O.10 : Inceput (pro)hibit. (Chiar primul articol de pe acest blog)
N.o. 9 :  Like Trend si LikePhobia (e bine de stiut. Totusi ar merita un loc mai sus in top)
N.o. 8 : Ete p'aci prin Anglia
N.o. 7 : No Chrismas tree yet ( acum intre noi fie vorba, cel putin genial e articolul)
N.o. 6 : Brothers Of The Left Parted Haire (reactia unui american depsre Rares Cojocaru)
N.o 5 : Asa sunt eu  ( un articol ce a starnit multe comentarii ce nu au putut fi aprobate)
N.o.4 : Amintiri din copilarie : Creanga strangandu-i mana lui Pellea (l-am scris dupa ce a fost publicat in revista scolii)
N.o.3 : Finland here I come  (despre schimbul de experienta in care activez)
N.o.2 : Obamma is dead / Another winter weekend (despre porcul Obamma.+ Poze )

Acu-i acu. Am ales ca numar 1 datorita vizualizarilor in numar mai mult decat mare ( in raport cu celelalte postari) si anume peste 600 de vizualizari. De fapt cel mai mult a avut articolul asta (aproape 1.000 de vizualizari dar nu-mi place mie).  So...

N.o.1 : O zi din viata unu popa

Statistici:
-37.413 afisari de pagina
- surse de trafic(top 3) : Romania-32.535
                                    U.S.A    - 2.191
                                    U.K       - 414

-Afisari pe pagina dupa browser(top 3) : Firefox(51%), Chorme(27%), I.E (14%)
-Afisari dupa sistemul de operare(top3): Windows(93%), Other Unix(4%), Mac(1%)
-Adrese URL de referinta : , omul simplu(88), creve(71) , Arhi(61), Roxy(58)
-Site-uri de referinta(top3) : Google, Widget Linkwithin, Facebook.
-Cuvant cheie(top3) : Rares Cojocaru(80), Chuck Noris(52), ghete insulated(50)

Anul 2- start counting !

Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob