.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Finlanda: Ziua 5

De data asta nu mai am vreun clip pentru voi. Defapt am unul de aseara: cand am sarit in piscina dar e pe telefonul lui Cimino.

Duminica asta a fost una linistita chit ca a fost 1 mai. S-a sarbatorit ieri ce era de sarbatorit. Dupa trezirea intarziata am plecat intr-un orasel langa Turku unde era o expozitie de masini vechi. Aveam de ales intre expozitie si nu stiu ce mlastini numite "suo" sau ceva de genu'. Chiar nu aveam chef sa stau prea mult in vantul taios de afara (da...a inceput sa bata un vant nebun) asa ca am mers la expozitie. A fost tot in aer liber dar a fost mai frumos. Ne-am intors acasa si pe drum am vorbit mult cu tata. Am aflat ca are o firma de construit podele cu incalzire pentru case si i-am vizitat chiar si halele unde munceste.

A venit pe la noi tipul pe care l-am pus ieri la scandenberg si am mancat niste munki(un fel de gogosi traditionale Finlandeze) cu ciocolata calda.

Masa de pranz a fost una interesanta, pot spune. Au preparat carne de ren cu piure..(au mai fost si castraveciori murati). Nu pot spune ca am fost prea incantat de carnea de ren. Nu pot sa spun ca nu e gustoasa dar are un gust un pic cam "dur" daca pot sa spun asa. As putea s-o aseman un pic cu carnea de vita batrana.

Seara am fost la Wille, gazda lui Cimino si am jucat niste poker, Wii, fifa, jokes. M-am plimbat cu motocicleta lui Wille. Motorul lui Mikael e un pic mai puternic cred si dupa cum am vazut nu prea mi-ar fi dat-o.... Am facut cateva ture bune si chiar am intrat in viteza a 3-a sau  a 4-a (dar nu bag mana in foc pt a 4-a). Am mers pe un drum prin padure pentru ca pe strada va dati seama ca nu eram inconstient sa merg. Imi dadeau astia niste bratari frumoase si albe. E chiar fun si exciting sa mergi si sa ai in stanga si in dreapta brazi. La final a avut loc un mic incident dar nimic grav. Cand am pus frana mi-a derapat spatele in niste nisip si am cazut un pic pe piciorul si genunchiul stang dar e ok baa'

Am omis sa spun ca am cantat un pic la pianul surorii lui Wille Balade pour Adeline. Nu m-am facut de ras dar nici nu am impresionat. Oricum, finlandezii sunt foarte rezervati in a critica, din cate am observat. Nu au obiceiul ala oligofren sa critice. Sunt chiar calzi chiar daca sunt nordici. Cel putin asta am vazut eu. Poate se intampla asta pentru ca noi suntem romani si suntem vazuti un pic inferiori si ei vor sa nu ne simtim prost asa ca inearca tot posibilul ca noi sa ne simtim in largul nostru. Who knows.

Maine am din nou scoala de la 8.10. Am sport si cred ca jucam fotbal in sala. O sa-mi iau un tricou cu nationala Romaniei. Pai ori suntem mici ambasadori, ori nu mai suntem nu ?

Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob