.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Fotografia-o arta

        Ma uitam si eu pe bloguri,ca tot omu,sa vada si ochiu meu cum trebuie sa arate un blog adevarat.Tot vizualizand si vizualizand dau peste un blog al unei persoane ce avea mai multe poze postate de pe un anume site 1x.com.Am zis sa arunc si eu un ochi peste el-adevarul e' ca pozele erau superbe-.Am fost foarte impresionat de site.Am gasit o mare varietate de poze,din toate domenile ce posibil te-ar putea interesa.
     Unul dintre modele de poze ce ma incanta este Portretul.Am gasit mai multe fotografi postate de un fotograf foarte talentat din UK-Scotia,pe care il cheama Kim Ayres,si declara ca in opinia lui:,,Faces are incredible, wonderful, beautiful things. I love the landscape of them - the textures, colours and tones.And I love the way people inhabit their faces. All the moods, expressions and emotions. The face is the ultimate dressing-up box.'' . Am zis sa ii pun una dintre nenumaratele fotografi frumoase pe care le-a realizat.(cel din poza nu este Kim,este unul dintre persoajele create de el,fotografia avand numele The Artist)
Pentru cei interesati,gasiti situl lui aici,de unde puteti intra si pe blogul lui personal.

    Eu o sa stau ,,pe frecventa'' pe blogul si pe site-ul sau,deoarece ne anunta cu placere ca a intrat in posesie unui Canon EOS 7D si ca ne va incanta cu urmatoarele sale ,,capturi''.
.
.
.
VA PUP,VA IUBESC si VA RESPECT !

Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob