.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

La mulți ani my friend

Trecând peste articoulul precedent,vreau sa îi urez un sincer "La mulți ani" unuia dintre cei mai buni prieteni ai mei,Sebastian.Deja suntem in 2 Iunie,și m-am gândit sa nu mai pierd timpul,deși dimineață la 6.30 sunt în picioare pentru antrenament.

Nu știu dacă te interesează subiectul,dar pe mine da,și simt nevoia să-l scriu.

Ne cunoaștem de 10 ani.Mda..e ceva timp.Am fost în aceeași clasă timp de 7 ani,și o mare parte din timp am petrecut-o amândoi în bacă.Ha.:))).După ce m-am mutat în altă scoală,actual liceul în care învaț,am rămas în continuare prieteni,pot spune că poate chiar mai buni.
Detaliile sunt de prisos.O poza face mai mult decât 1.000 de cuvinte,așa că:

P.S.1 Seby :)))..ce zici,mai vrei să te ridice mama cu scaunul? :))):D>.(Memories)
P.S.2 : RSR. Beciul Domnesc...un caracter apartee.
P.S.3.FADEEELL...NU te-am uitat:X...ști că esti pe lista mea.
P.S.4 Vă pup,Vă Iubesc si Vă Respect(pe amândoi și toată lumea)

P.S.5 ..Vreau să precizez că nu o să obișnuiesc să scriu pentru fiecare prieten în parte.Știu ca toți meritați..că doar sunteti prietenii mei.

Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob