.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Protestul femeilor-Banc

Toate femeile de pe glob sunt sătule de toate nedreptățile de care au parte datorită bărbaților.
Acestea aranjează o întrunire și hotărăsc că timp de 3 săptămâni să nu mai gătească, să facă curat etc
După 4 saptamani ...
Americanca:
−  În prima săptamână nu am vazut nimic.
Soțul meu nu a facut nimic.A doua săptămână și-a făcut o olmeta.
Toată lumea aplaudă!
Germanca:
−  În prima săptamână nu am văzut nimic.
A doua săptămână am văzut că și-a călcat o camașă.
Toată lumea aplaudă progresul!
Românca(Fadelu' zice arăboaică! )
−  Prima zi nu am văzut nimic. A doua nu am văzut nimic. A treia zi am început să mai ginesc cu ochiul stâng!

Sursa

Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob