.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Transferul anului în televizune-Răzvan Dumitrescu la Antena3


Poate ați auzit de Răzvan Dumitrescu.Da.Este persoana ce nu va fi uitată de Băsescu.

Fostul moderator al emisiunii Realitatea Zilei  la postul Realitatea Tv,și-a dat demisia pentru a putea lucra decent,cu o altă echipă-cea de la Antena3-Acesta a declarat că rămâne la Realitatea atâta timp cât este lăsat să-și facă meseria.După amenințările cu subiect și predicat ale marinarului-pentru el bineînțeles,a fost o atenționare-,după ce Fiscul a exagerat din senin cu controalele,după ce s-a trezit cu inspectorii ANAF acasă,Răzvan s-a decis să schimbe tabara,acest gest fiind și unul de mulțumire pentru solidaritatea de care a dat dovadă "concurența"...
El a declarat în seara aceasta la Sinteza Zilei "Am acceptat acest nou drum din motive poate subiective. Unul dintre acestea este că am fost extrem de plăcut impresionat de momentul în care am văzut o solidaritate a concurenţei în faţa presiunii politice, nu am putut să cred... Urma să închei colaborarea cu postul în care am lucrat, le mulţumesc, nu are nicio legătură decizia mea cu atmosfera de acolo. Atmosfera aceasta, de solidaritate, mai ales din partea voastră a fost factorul decisiv"


Totul a început în data de 28 noiembrie,în campania electorală,când Băsescu Traian a fost invitatul Dl-ui Dumitrescu.......
Dl Dumitrescu.Când a fost pus în fața unor imagini compromițătoare,nea Traian și-a dat arama pe față.La întrebarea La-ți lovit pe copil? răspunsul a fost Nu știu..o fi zis copilu ceva?...A înjurat-o pe femeie?..hmm..Nu..nu știu..m-a înjurat pe mine..Trebuie să fi zis copilul ceva...NU l-am lovit..!:.

Ulterior,apare la OTV,unde își declară mai pe față sau pe la spate ura profundă,din ficați ce o are pentru Dl.Dumitrescu,îl amenință,fiind singurul Președinte de Stat din istoria mondială ce amenință un cetățean.




P.S. Din 8 Iunie,când se termină contractul cu R.Tv(a dat preaviz de 2 saptămâni...să fie "băiat") îl vom putea poate vedea la o emsiune pe Antena 3,înaintea Sintezei Zilei

Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob