.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Mâncăruri preferate-Leapșa #3

Trebuie să stau puțin să mă gândesc ce mâncăruri îmi plac mult pentru că sunt un mare gurmand așa că îmi va fi puțin mai greu.Marius Moga îmi trimite leapșa,așa că hai să vedem.. :D

Nimic nu se compară acum pe timp de vară(dar nu numai) cu o friptură de porumbel cu salată de teci.















Saltimboca a la romana














Pizza fara ciuperci si cu mult cascaval






















Dimineață(la breakfast cum e acu pha trend) omleta e la loc de cinste.Înafară de asta,vă invit să mâncați pâine turtiță(sau pe plită..așa îi  spune la mine la țară :P ) cu slăninuță(dar vaai să vă aud :)) ) cu ceapă verde și brânză. :)).


















 











Îmi plac mult salatele-bulgărească,de varză,gogoșari-cam toate,pestele

Să nu uit mierea.














Papanși și gogoși...












A..și acum așa ca cireașa de pe tort..enjoy















(astea îmi veniră acum în minte...:)..dar sunt mai multe)

Voie bună.!

2 poze de aici  

Merge la Omul Simplu,Machiavelicq Ivy,Ciocolată,Roxy iar dacă vrea Knox să nu ezite..

Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob