.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Turul Franței 2010-Etapa 4

Etapa de azi din Turul Franței 2010 a fost cea între Cambrai-Reims pe distanța a 153 km pentru prima dată în acest an,etapă integral desfășurată în Franța. Câștigătorul a fost Alessandro Petacchi obținând astfel a doua victorie în actuala ediție a turului.

Etapa de azi a fost una de plat,una NU plictisitoare cum am auzit,ci una în care poți să admiri peisajul,castelele sau bisericile.Cicliști au fost un pic mai relaxați...au trecut de piatra cubică..iar până la etapa 17 când ajung pe Col du Tourmalet mai sunt 13 zile.Decât la km 40 aveau o cățărare de gradul 4..Poate ceva ce le-ar fi dat bătăi de cap ar fi fost cele 9 sensuri giratorii de la finalul cursei.Cred că acestea mai animau așa zisă ,,monotonie,, din timpul cursei.









Cei ce au evadat de pe la începutul cursei(Inaki Isasi, Francis De Greef, Dimitri Champion, Nicolas Vogondy şi Iban Mayoz),se țineau bine în ultimii 4 km dar plutonul a controlat perfect acțiunea lor.

Finalul a fost unul mai mult decât palpitant.Favoriții nu s-au implicat însă ceilalți au dat un sprint de zile mari.Petachi a dat o noua probă de voință,de experiență și a reușit a câștigat a doua etapă din anul acesta după cea din ziua 2.

Petacchi declară după etapă : " Nu aveam nimic de pierdut în această etapa.L-am vazut pe Freire și mi-a spus ca din punctul lui de vedere mi-a făcut treaba în această etapă.Încep să mă simt din ce în ce mai bine..mă simt în formă.Am fost testat astăzi și am arătat de ce sunt în stare,și că pot reuși..și am mai demonstat un lucru-că am picioarele cele mai tari și că pot câștiga etapa..Au muncit toți coechipierii mei și în final s-au văzut rezultatele..am învins..când i-am văzut pe cei de la Columbia că rup trenulețu,am fost și noi pregătiți, am sprintat și i-am învins."


Cavendish a fost cam varză pe final.Cred că nu l-au mai ținut picioarele și așa Petacchi a trecut ușor pe lângă el.Cancellara rămâne cu tricoul galben..cred că îl pierde în weekend.

Clasament etapă– 1. Alessandro Petacchi (Italia – Lampre) – 3:34:55; 2. Julian Dean (Noua Zeelandă – Garmin); 3. Edvald Boasson Hagen (Norvegia – Team Sky); 4. Robbie McEwen (Australia – Katusha); 5. Robert Hunter (Africa de Sud – Garmin); 6. Sebastien Turgot (Franţa – Bouygues Telecom)

Clasament general (tricoul galben)- 1. Fabian Cancellara – 18:28:55; 2. Geraint Thomas la 0:23; 3. Cadel Evans la 0:39; 4. Ryder Hesjedal la 0:46; 5. Sylvain Chavanel (Belgia – Quick Step) la 1:01; 6. Andy Schleck la 1:09; …9. Alberto Contador (Spania – Astana) la 1:40; …13. Denis Menchov (Rusia- Rabobank) la 1:49; 14. Bradley Wiggins (Marea Britanie – Team Sky), ambii la 1:49; …16. Roman Kreuziger (Cehia – Liquigas) la 2:24; 17. Luis Leon Sanchez (Spania – Caisse D’Epargne) la 2:25; 18. Lance Armstrong (S.U.A. – RadioShack) la 2:30; …28. Michael Rogers (Australia – Team Columbia) la 3:00; …32. Samuel Sanchez (Spania – Rabobank) la 3:04; …43. Robert Gesink (Olanda – Rabobank) la 3:16; …47. Carlos Sastre (Spania – Cervelo) la 3:19; 48. Ivan Basso (Italia – Liquigas) la 3:20

Clasament pe puncte (tricoul verde)- 1. Thor Hushovd (Norvegia – Cervelo) – 80 de puncte; 2. Alessandro Petacchi – 70 de puncte; 3. Robbie McEwen – 62 de puncte

Clasament căţărători (tricoul alb cu buline roşii)- 1. Jerome Pineau (Franţa – Quick Step); 2. Sylvain Chavanel – 8 puncte; 3. Rein Taaramae (Estonia – Cofidis) – 8 puncte

Clasament tineri (tricoul alb)- 1. Geraint Thomas – 14:54:23; 2. Andy Schleck la 0:46; 3. Roman Kreuziger la 2:01.

Clasament pe echipe - 1. Saxo Bank – 44:45:55; 2. Garmin la 0:11; 3. Team Sky la 0:25.


Prieteni dacă nu ați văzut etapa pot spune că aveați de pierdut câteva peisaje fabuloase :
  • Catedrala Notre Dame Grace(din anii 1300 a Împăratului Vengelas)
  • Chateau d'Eu(este din sec XI iar în sec XIX a fost recondiționat)
  • Chateau de Bermoville-sex XVI(ultimul Conte al castelului a fost împușcat în timpul Primului Război Mondial pentru că ascundea membrii ai rezistenței în castel)
  • Chateau de Vadecourd
  • Statue de Camille Desmoulins a Guise (photo)
  • Parcul Arheologic de la Marle
  • Chateau Maxchals(Albert al II-lea de Monadco este acum proprietar după ce l-a primit moștenire)

Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob