.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

In autobuz

discutie de pe craiovabash

" Controlor: Biletul sau abonamentul dumneavoastra...
Santos: Pai tu duminica ceri ma bilet fir-ai mort !? :| ...
Controlor: Pai si cand vrei domne sa cer ?
Santos: Luni, sambata, vineri, miercuri, oricand in p*la mea, da' nu duminica. Duminica oamenii stau in casa si f*t, sau ies afara si se plimba. Fraierii se plimba prin casa, smecherii ies si f*t afara...
Controlor: Esti nesimtit.
Santos: Eu am 2 metri, tu 1.65. Da, sunt nesimtit. Ai vreo problema cu asta ?

continuare...

Controlor: ...

Santos: Uite dute la gagicuta aia, iauite ce frumoasa e, zici ca-i vie :)) (cei din autobuz: =))))))))))))) ).
Gagica a auzit: Esti nesimtit si te bagi in seama aiurea. Normal ca sunt vie, ti se pare ca as fi altfel !?
Santos: Pai daca esti vie, de ce mortii tai nu faci struguri !? (cei din autobuz: =))))))))), :O ). Taci si baga nasu-n telefonu' tau acolo !
O batrana de pe scaun: Ma' nesimtitule nu ti-e rusine sa vorbesti asa. Sunt copii si oameni batrani aici.
Santos: Taci bre din gura, vezi ca ti-a' cazut lumanarile din buzunar ! (eu si tot autobuzul eram c*cati pe noi de ras, controlorul renuntase la meserie si se tinea de bara si de burta =)))))))))), baba nu avea lumanari in buzunar dar s-a uitat).
Batrana de pe scaun: Io nu le vad mama, unde s-au dus. Ptiuuuu, firai sa fii, io nici n-am lumanari la mine (in acest moment eu eram in genunchi iar vreo 3-4 oameni intrasera in spasme de ras, "via" se uita in continuare pe telefon :))))) , n-a indraznit sa rada =)))), pana la urma a coborat la prima).
Santos: Fa, aia plina de viata care ai coborat, vezi ca ti-au cazut strugurii din geanta (nu-mi mai simteam maxilarele de ras, pana si batrana era pe jos. Stupoare. "Via" a intors capul si s-a uitat. Era sa si-l prinda intre usi =)))) ).

La prima statie am coborat. Tot autobuzul l-a aplaudat pe Santos. Eu i-am facut cinste cu o bere, eu fac cinste prietenilor odata la 2-3 ani. Niciodata in viata mea nu am ras atat. Intamplarea s-a petrecut duminica asta. Sper sa se accepte. "

Deh...asa e prin Craiova...

Voie buna.

Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob