.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

De-a actoria

Pai ori suntem actori,ori nu mai suntem :)).
Mda.Poate am mai scris.Imi place asta cu actoria,oratoria.In primavara,in cadrul unor parteneriate ale liceului cu Muzeul Olteniei,am fost privilegiat sa fiu prezentator.Emailul primit cu "eventu-l" : Preselectie trupa de teatru Elena Cuza , a cazut perfect.

Am fost in dimineata asta si am dat rapid o proba.Nu ma asteptam la atata lume prezenta.Bine...nu-i bai.Cu cat mai multi,cu atat mai bine.Acel trac a trecut de mult.Prima proba consta in recitarea  unei poezii : Cleant ( nu am gasit-o pe google).A doua,un pic mai dificila.Trebuia sa am un monolog in care sa ma conving de faptul ca iubesc o persoana.Daca aveam un simplu monolg, era floricica la ureche.

Rezultatul-peste una bucata saptamana.


P.S.Macar nu am avut de imaginat un dialog cu Mircea Cartarescu.Primul lucru ce imi venea in minte(si mi-a si venit cand i-a picat unei persoanecerinta asta) era sa spun exact ce a spus Badea de Cartarescu :
Sper sa-si bata joc Basescu de tine pana cand termina el Levantul.




Ma inclin.Voie buna.!

Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob