.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Despre “Dezvoltarea unei cariere de succes”

Nu stiu ce aveti voi de gand sa faceti pe 25 si 26 Martie dar eu, dupa ce am citit la Roxy, daca o dau bine cu dejtu' pe tastatura s-ar putea sa primesc o invitatie la seminarul "Dezvoltarea unei cariere de succes" sau daca nu, o sa am ce citi, caci cel care aduce in discutie pe blogul, contul de facebook(note) evenimentul mai sus mentionat, primeste un exemplar din Ghidul carierei tale cu autograf. :) :D

Mai intai am sa va arat ce a scris Stefan Murgeanu. A scris asta si se regaseste si aici

 Bun..si acum randurile mele.

Cred ca stim cu totii intrebarile ce nu ne dau pace toata viata. Am sa enumer cateva dintre ele: "Cati FB ai la Domnul Invatator ?", "Ce vrei sa te faci cand vei fii mare?", Cand iti iei un job? "Cand te insori?" ( intrebarea este pusa indirect astfel " Mai X... nu ai de gand sa te asezi si tu la casa ta?), "Cand faci un copil?", "Cand il dai pe asta mic la gradinita?" si lista poate continua.

Eu am reusit sa raspund decat la primele doua intrebari si anume:
-Cati Fb ai luat la Domnul Invatator?
-Nici nu le mai tin numarul

-Ce vrei sa te faci cand vei fii mare? (Deci tre' sa adaug ceva. Eu de fel vorbesc mult; denota si articolele lungi. Ideea e ca de cele mai multe ori vorbesc bine, desi sunt si contestat pe masura. Multi profesori-dar multi, nu asa- ma tot intrebau ce vreau sa ma fac cand voi fi mare, ei adaugand ca mi-ar sta bine postura de avocat sau politician -hai ca am dat si din casa-.  Eu sunt pur si simplu excedat de aceasta intrebare. Am incercat sa gasesc un raspuns cat mai simplu. L-am gasit:
-Patron !

Nu imi place sa am sef. Cand am citit mare la Stefan M. "Concediaza-ti seful" am zis ca ar fi o idee buna sa tin aproape de site si sa ma uit repede pe net sa comand cartea, dar deja deviez de la subiect.

Ideea in cap o am formata despre viitorul ce vreau sa mi-l conturez.

Eu am doua atuuri ce tin uneori loc si de dezavantaje: orgoliul si trufia, ce mi-au adus de multe ori beneficii dar m-au facut sa si pierd in anumite situatii.

Am pus in balanta doua variante ce mi le doresc in viitor :

1. Sa fiu cunoscut datorita job-ului pe care il am, felului meu placut de a fi, dar poate sa nu am conturi de 'jdemii de Euro in banci. . Cel mai bun exemplu: Andi Moisescu 

2. Sa am casa mea undeva prin Franta, Italia, Anglia, cu piscina si Mercedes in curte si sa pot sa plec intr-o croaziera pe yaht cu familia mea dupa o luna de munca; sa pot sa-mi citesc ziarele preferate pe Ipad 5.6 (future) pe un sezlong si sa imi savurez cocteilul pe fundaul ce-l asigura pescarusii cu cantecul lor ce mereu iti amintesc de frumusetea Pacificului. Toate acestea, fara sa fiu cunoscut in tara. Fara sa se auda " Bai uite-l pe Rares Cojocaru.. Asta a fost cu mine coleg in liceu. De mic era mare om, mare caracter" - ati prins ideea!?!. Sa stau linistit in banca mea. Sa nu ma intind mai mult decat imi este plapuma ( si asta mi-a amintit-o de curand un foarte bun prieten), caci cu cat esti mai cunoscut si mai influnet iti atragi dusmani.

In prima instanta, as fi ales prima varianta. Asa sunt eu.... De'asta mi-am facut si blogul. Sa fiu prezent si in online. Sa fiu mai cu moț.

Dupa o "lectura de andacime" a celor doua variante m-am gandit ca a 2-a este cea mai potriviva. Dupa cum am spus si sus, notorietatea ta este direct proportionala cu numarul persoanelor ce iti vor raul. (Mi-am dat seama inca din liceu de acest lucru).

De aceea trebuie sa stii foarte bine ce job s-ar potrivi cel mai bine cu personalitatea ta.

Un exemplu foarte bun este cel pe care vi-l voi da imediat. Inainte, trebuie sa va spun ca de la un om trebuie sa luam ceea ce e bun, ca toti avem partile noastre rele.

Ex: Becali 

O prietena il admira pentru principiul lui conform caruia nu-si inseala nevasta. Ea de fel e mai geloasa, asa ca ii vede partea buna lui buna.

Prin 2006-2007, cand Steaua era pe val, tot stadionul aclama "Forta Steaua, Forta Becali" iar el tinea tonul galeriei cu mainile, ridicandu-le in aer dupa cum cantau suporterii. Pai excuse-moi, mie mi se face doar pielea de gaina cand ma gandesc.

In fine...

Cred ca "Dezvoltarea unei cariere de succes" poate sa imbunatateasca, poate chiar sa schimbe parerea pe care o avem cu totii asupra carierei, viitorului nostru. (Photo)



Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob