.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Cum ar trebui sa reactionez ?

Fiind prezent mai in fiecare zi cu online-ul, totodata fiind atras de tot ce misca si vuieste pe net, pot spune ca sunt constant conectat la o sursa mare de informatii proaspete. De cele mai multe ori, cum de altfel imi si place, aflu stirile, clipurile, articolele interesante printre primii. Am wall-ul de fb. in fiecare zi updatat cu ultimele "noutati".

"Cine detine informatia, detine puterea"...


... asa spunea Alvin Toffler.

Din gasca mea de cunostiinte, prieteni, colegi, sunt printre putinii care incearca sa utilizeze internetul intr-un scop constructiv, informativ si chiar de destindere de multe ori. Am incercat de nenumarate ori sa evit pierderea vremii pe facebook sau pe discutii inutile pe messenger. O mare parte dintre persoanele ce se regasesc in fraza precedenta (nu toate, ca restul il urmaresc pe Rares Cojocaru pe twitter sau pe facebook si de ce nu, pe blog.) si afla printre primii niuzurile. Multi, saritori si buni amici imi zic:
-Frate, uite link-ul asta ce tare e' ; si imi arata un clip sau un articol caruia i-am dat link cu o zi sau doua inainte

Daca tot timpul cand imi trimit ceva le-as zice  "Da my friend, stiu, i-am dat share cu 2 zile in urma" ar zice pana la urma ca sunt infumurat sau eu stiu, orice alte idei eronate despre persoana mea.

Daca le-as zicea "Frateee ce tare e. Nu-l stiam." o sa ma intrebe "de ce nu l-ai pus si tu pe blog sau de ce nu i-ai dat si tu share", etc.

Na, cand vad vad la ora 20.50 ca facebook-ul vuieste cu clipul in care baba se plangea de o treaba ca nu a fost facuta la standarde europene (nu chiar asa) parca nu-mi mai spune nimic, ma lasa rece, cum de altfel si pe voi, cred. Unii sunt extrem de ultragiati, altii excedati, altii supra-saturati de hohote de ras. Acum sa vin eu si sa dau cu nuca ? Mm.nu. (Sursa photo)

Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob