.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Asa ca de 1 Decembrie-Geaca,unde-i geaca ?

 (Translation in English soon :D )
Cam cate persoane intra intr-un pub/club/local (cum vrei sa-i spui) de vreo 200-250,hai 300 metri patrati ? Intra asa...de vrun numar cu 3 cifre,nu ? In numarul asta esti si tu o unitate.Cate persoane atatea geci,paltoane sau sacouri.Evident ca majoritatea localurilor nu au cuiere sau ceva,dulapior cu cheita ca la Primavara in care sa-ti pui si tu ca om geaca ca doar e iarna:ploua,ninge.Toate isi gasesc loc claie peste gramada pe coltarul,canapeaua din jurul mesei in care orbitezi pe biturile agresive ale boxelor.

In tot acest timp,ale tale geci/paltoane/sacouri stau cocolosite sub partea dorsala a unor persoane ce sunt constiente ca nu exista cuiere,nu le arunca pe jos si astfel le considera ca pernute.Prinsi de feeria dansului,cei ai caror geci capata acum mirosuri mai mult sau mai putin placute(in functie de ce a mancat in ziua aia individul),nici nu dau atentie tertelor persoane ce vin subtil la masa(mai bine zis la canapea) si apuca una,doua geci nefiind ale lui.Uite ce sport(poate deveni extrem daca este observat) frumos intreprinde baiatu.Pleca la fel de linistit ca la final pagubitul sa plece in tricou si sa dea satanei pe toti.

Ceva asemanator s-a intamplat ieri seara.Fusesem scos din casa de un Andrei.Incerc sa fiu anticalofil.Se intampla cam ce e scris mai sus.Eu de fel nu prea beau.Sau daca beau nu am nimic caci beau cu masura.La un moment dat vad un tip cum vine si se duce catre canapeaua unde erau geaca mea si a mai multor prieteni/prietene.Recunosc ca nu am luat pe moment cea mai buna decizie.Eu in loc sa ma duc sa-l trag de umar si sa-l intreb "ce faci fratioare ? " m-am dus sa verific daca geaca mea e acolo tragandu-i in acelasi timp atentia lui S. Surpise.! Geaca lui S. disparuse.Era o seara aglomerata in local.Va dati seama cum alergam dupa individ printre gramada de oameni.L-am ajuns din urma pe tip

Rares & S : - Prieteeenaas ! ( tre sa tipi ca nu te auzi ) Ce geaca ai tu in mana ??? 
Individul : (cu o fata de prost) Aaa ? geaca mea..
R&S : Bah i-a vino-n coa un pic.I-a aratane-o.Nu ai luat-o de la masa de langa DJ ? Tu stii a cui e geaca asta ? E a mea (zice S.) .Cred ca ai confundat-o.(zic eu)

Individul: AA....scuze veree..nu vazui ..
 
Si nu a fost singurul caz.
Eu m-am mai intalnit ieri seara cu mai multi prieteni cu care nu vorbisem sa ne intalnim acolo.Deh...Craiova nu e un oras foarte mare,prietenii lu' subsematu sunt multi asa ca mai dam din cand in cand nas in nas.Ei bine..unul dintre ei este L. Acesta statea pe canapea cam abatutu asa.Eu stiindu-l mai activ asa ca in reclama de la Prigat-mai mul fruct mai multa energie- ma duc si il intreb ce are.L imi spune ca tocmai ce i-au furat geaca.Aceasta fiind a doua geaca furata in doua saptamani.Ce mi-a spus a fost si mai interesant."Ma Rares crede-ma ca nu imi e neaparat de geaca dar mi-au mai furat si saptamana trecuta.Sunt nesimtiti. Dar ghici ce facui ? Le furai si eu la unii doua geci da-i in p** .Pai ce dracu ? tot timpul cand ies ma intorc fara geaca " Eu nu prea stiam cum sa reactionez.Am ras un pic :)).I-am spus ca face ce crede de cuviinta.Acum sa nu credeti ca ma invart intr-un cer de hoti.Nicidecum.Mi-a dat mesaj L. ca le-a inapoiat gecile. :d Bravo L. :d

Asta asa..ca de Ziua Nationala a Romaniei.

P.S.Nu vreau sa va faceti o impresie proasta dar intreb si eu .Nu merita ala cu geaca sa-i dai o bastarca sa-i bagi nasu in față ??. Sa-i dai un picior in cap sa-i cada capu ? Iar dupa asta incheiam ca de altfel in totdeauna : Voie buna.!

Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob