Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Starbucks si-a schimbat logoul

Cea mai mare companie de cafea din lume si-a prezentat azi (miercuri..5 ian.).Aspectul proaspat se muleaza perfect cu mersul companiei care face drumul inapoi la timpurile sale cele mai dure din istoria sa de 40 de ani.

Versiunile anterioare ale logo-ului au ajutat la construirea brandului "Starbucks" si sa devina una dintre cele mai recunoscute companii din lume.Noul logo ce nu are intiparit cuvinte cum avea precedentul " Starbucks Cofee" este potrivit pentru companie sa se extinda dincolo de cafea intr-o gama larga de linii buisness si in pietele internationale.


Starbucks a prezentat logoul miercuri(5ian.) in aplauzele angajatilor din Seatle si pe un webcast si intentioneaza sa-l aduca in magazine in martie pentru a coincide cu aniversarea companiei de 40 ani.


Ceea ce este cu adevarat important aici este un rafinament evolutiv a logo-ului, care este o imagine în oglindă a strategiei", a declarat Howard Schultz, CEO al Starbucks. "Aceasta actiune  nu este intemeiata dupa ce  ne-am trezit noi intr-o zi si am decis sa schimbam logo-ul"

Aceasta este a 4-a actualizare de logo de la inceputurile companiei (1971 Seatle) cand era doar o companie mica de cafea,ceai si condimente.Prima a venit in 1987 cand s-a schimbat logo-ul cu  sirena incadrata intr-un cerc de culoare maro intr-unul mai stilizat(si modest) de culoare verde,cand compania a inceput sa se extinda.Imaginea logo-ului a fost in continuare "rafinata",imbunatatita in 1990 cand valoarea companieii incepea sa creasca vazand cu ochii.


Starbucks in cele din urma a avut de suferit din urma succesului sau.A crescut prea mult,prea repede si au inceput sa apara critici cu privire la calitatea cafelei.Stralucirea s-a stins in continuare ce recesiunea a atins consumatorii,acestia preferand sa bea cafeaua acasa sau sa mearga la producatori cu preturi mai scazute-de ex. McDonald's Corp. ,care si-a imbunatatit ofertele sale de cafea.


Starbucks si-a adus inapoi fondatorul Schultz sa conduca operatiunile de zi cu zi in 2008.Acesta a inchis sute de magazine si locuri de munca.A inceput insa un program de instruire,formare a angajatilor,a dat posibilitatea consumatorilor sa-si personofice bauturile,si a crescut oferta de Wi-FI

Vnazarile companiei au revenit si venitul din 2010 a fost cu mult peste dublul celui din 2009.

Compania s-a extins,deasemenea liniile sale de produse-introducerea Via(prima masina proprie de cafea instant).Aceasta a crescut vanzarea de produse cum ar fi :fasolea,inghetata si alte bunuri ambalate vandute in alimentare.

Compania a consolidat activitatile sale de pe pietele internationale cum ar fi China,unde are acum 400 de magazine si intentioneaza sa mai deschida cateva sute.

Starbucks s-a inspirat si din marile branduri ce au logoul fara cuvinte cum ar fi :Nike sau Apple care au "educat" oarecum populatia sa renunte la cuvintele din logourile lor.Are in vizor si o noua modificare cu privirea modalitatii de plata.Se gandesc sa introduca plata prin telefonul mobil  si in unele cafenele ar putea vinde vin sau bere pe timp de noapte.Starbucks de asemenea a sugerat ca se uita la noi oportunitati de afaceri alimentare,desi oficialii companiei nu dezvaluie detalii.

via


Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob