.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Fară fum în pifometru

Daca nu ma credeti pe cuvant, poate il crezi pe Chinezu care a fost de dimineata la Antena 3 si a discutat despre noua lege a Uniunii Europene ce probabil o sa fie adoptata si in tara noastra, nu de alta dar cred ca o sa ni se impuna.

Legea e de parere ca fumatul in pub-uri, baruri, cafenele, etc trebuie sa fie interzis. Eu sunt pro. Ridic amandoua mainile si eventual un picior. Cum spune si Cristian, daca fumul altora nu m-ar deranja si nu mi-ar afecta sanatatea, nu as avea nimic impotriva. Legea  nu este respectata cu adevarat in toate localurile. Preponderent, sau cel putin in Craiova, sunt numai localuri de fumatori, alocuri unele separeuri dar si acelea fiind diferite ca si conditii ce ti le ofera.

Nu am intels si nici nu cred ca o sa inteleg de ce ar trebui sa stau in fumul lor. Da, am facut si fac sport si poate si lucrul acesta "m-a educat" in a trece de partea nefumatorilor.

Dupa cum stiti, sau probabil ati auzit, in New York, fumatul a fost interis chiar si pe strada sau un parcuri. Uniunea e de parere ca doar in localuri "sa nu", afara "sa da".

Bine, mai sus este doar parerea unui nefumator. Am dreptate sau ar trebui sa fie lasat fumatul le greu ?









Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob