.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

La multi ani "Za Blog"!

Omu' Rares va pregatea ceva special pentru 1 martie. Eu eram "acel ceva" care a scapat mai devreme din pivnita lui intunecoasa si puturoasa si s-a facut autor cu japca pe blogg-ul lui. DA! EU SUNT! Nu stiu daca v-a povestit inca despre mine...sunt piticul gras si paros ce era ascuns in pivnita blocului si injura de mama focului ca vrea si el "leptop" sa fie blogger ca toata lumea "a buna".

TZEAPAAAAAA! In " filmu' " asta nu exista pitici grasi si parosi.

Eu sunt Methadon, un om normal. In 17 ani jumate am preferat viata reala, inca sunt fanu’ ei nr. 1! Dar in timpul care mi-a ramas de pierdut am zis sa fac ceva... poate “constructiv”.
Sa va povestesc, sa va amuz si sa-mi expun ideeile, fie ca mi le impartaseste cineva sau nu... e decizia voastra!

Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob