.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

BAC-ul cu sens peiorativ

Trebuie sa stim 2 lucruri

1.Cand te duci la un examen si nu ai invatat, o iei in mana. trebuie sa te astepti la un rezultat pe masura incompetentei tale :)

2.Cand te duci la un examen si  nu ai invatat si nici nu ai depasit nivelul scrierii "mesengeriene" = limbajul pustilor foarte inteligenti; atunci cand interactioneaza ei pe messenger, hi5 si mai nou facebook : alea cu "asl pls" sau "somnik pufos".(asa zic mai ales alea de 15-16-17 ani cu creierul terci) si mai ai si camere de supravegheat in sala, mai bine mai ari 3 pogoane in FarmVille.

Multe persoane din generatia 1 din 2 acum regreta faptul ca desi cretinul ala de matematica ce era un tampit, incearca sa invete o mana de persoane, tu ii atribuiai cu dezinvoltura si energie, o suita de invective.

Dar oricum nu-i bai. Eu chiar nu imi doresc ca toti sa devina doctori, ingineri, avocati..filozofi. Parca e bine sa mai fie si o tanti care sa ma ajute cand imi cumpar adidasi, sa fie o tanti si la banda rulanta de la super market, si persoane care sa lucreze in salubritate, nu?



Oricum cine sa stie diferenta dintre genul dramatic si genul epic, stii? Pentru ei "Prima noapte..." e piesa de teatru. Eu mi-as rezerva de acum un bilet..na, stiu am prioritate; al naibi bloggerul celebru, la piesa asta de teatru.

Cum s-a facut confuzia?

E foarte simplu. Comentariile sunt memorate. Niciodata dar niciodata nu am fost de acord cu memoratul comentariilor. Adica eu citesc o carte. O citesc, imi fac o parere despre ea. Dupa asta citesc critica literara a unui nene mult mai destept care a avut si el opinie asupra romanului recent citit. Dupa asta scriu si eu ce parere am. La fel si la caracterizarile personajelor.

Automat ca cineva care nu a citit cartea ci a memorat doar un comentariu, nu are cum sa faca aceasta simpla, mica, minusculta diferenta. Numa' zic.

Au fost bagate camere. Da. Nu s-a mai copiat. Da. Am vazut nivelul. Ne-am inspaimantat. Am oscilat cu comentariile, am ridicat in slavi pe cei cu nota 10 (nu ca ar fi ceva rau in asta. Pe o persoana o si cunosc. S-a intamplat sa fie din acelasi liceu cu mine).

Si ne mai intrebam de ce a fost anul cu cele mai slabe rezultate?

Si ca sa terminam si cu zambetul pe buze zic : "Un elev de la BAC 2011 intra in aprozar."Dati-mi niste cartofi". Vanzatorul il intreaba "De cat?". "Decat cartofi, da" raspunde elevul" 

P.S. Sunam un prieten:
-Ce faci ma?
-Bah, uite culeg cartofii.
-Esti nebun, ai ajuns la tara?
-Bah nu... pe farmviile.
-Poftim? Prietene tu esti sanatos la cap?
-Pai da...nu ca e frumos. Mai am de cules morcovii si sa ar un pamant....

Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob