.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Castiga 100 Lei spunand cum vrei jeansii

Acum o sa-mi zica lumea : "Ba Cojocarule, tu scrii articole numai cand e vreo campanie, cand e vreun concurs?."  Nu.

Pentru ca in general sunt direct, o sa va spun din prima despre ce e vorba. Tovarasul 2.0 Soacra, a pus de-un concurs cu premii in bani. Tot ceea ce trebuie sa faceti este sa intrati aici si sa completati chestionarul cu pricina.

De ce ati face asta?
Eu astazi am semnat primul meu contract de munca. O sa vin cu alte detalii in alt articol. 
Ideea este ca atat cat muncesc, atat primesc. In sub un minut, completati formularul, sponsorul e fericit ca a primit raspunsurile si isi face o idee despre cum priveste lumea jeansii, voi puteti castiga 100 lei (fara sa munciti o luna), mai spuneti si ca ati auzit de concurs de la bloggerul celebru, adica Rares Cojocaru, si toata lumea pleaca fericita acasa, nu :)))

Formularul are mai multe intrebari cu privire la jeansi. Toata lumea poarta jeansi...mai bine sau mai putin bine, asortati sau mai putin asortati. Nu stiu cata lume cumpara de pe internet blugi, denota si intrebarea din chestionar.

Daca ma intrebati de ideea din spatele campaniei, va spun ca  imi este complet straina; poate se deschide un site care vinde blugi, whatever.. Cert este ca va rog si eu si Soacra " sponsorul este deosebit de interesat de raspunsurile oferite de catre cititorii vostri, asa ca am arzatoarea rugaminte de a trata acest concurs cu maxima seriozitate."


Cum imi plac mie blugii, am scris in chestionar. Poza articolului este deasemenea conclundenta iar in cazul in care coincidem la gusturi, ii gasesti aici

Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob