.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Sa-i spunem La multi ani, omului simplu

 Am dat si pe twitter si pe facebook, zic sa dau si aici ca nu strica, plus ca vara asta imi omoara articolele pentru blog :)
Pentru ca zilele urmatoare trebuie sa vad ultima parte din HP, o sa ma uit in cateva minute la penulima asa ca eu asta i-am urat lui Irinel, adica OmulSimplu :
Cu stima si respect, Rares Mihnea Cojocaru iti ureaza un sincer si neparvenit "La Multi Ani" dar sanatosi. Ca daca ne invartim prin spitale, tot degeaba. Acum e tarziu, e trecut de miezul noptii; nu are rost sa deranjam, dar maine preconizam si-o auditie telefonica ;;), eventual un mic articolas, din gatul mainii.

Acestea fiind zise, eu tin sa-ti multumesc pentru stii tu ce de mai de mult. Numai bine, sanatate si articole bune in continuare.

Noi sa fim sanatosi.!

Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob