.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Cristian GOG cel mai talentat roman in 2012

 Update! Ati vazut articolul despre Cristi in The Sun ?


M-am gandit sa scriu la cald, cat inca mai am zambetul mare intiparit pe fata. Da. Cristian Gog a castigat Romanii au Talent editia 2012 :) si ma bucur tare mult pentru el. Ma bucur ca l-am cunoscut si ca am avut pentru cine sa ma bucur si ma bucur ca bloggeri au reusit o campanie frumoasa de promovare :-)
Acum cuvintele sunt de prisos. Eu o sa ma uit pe pozele pe care le-am facut la MuresFotbalMeet. Dintre ele, pe mentalist intr-una l-am prins mai fain :-)



P.S. Acuma' eu numa' zic, dar Cristii stii ca-i musai sa-mi arati un truc special cu prima ocazie, pentru ca am plecat atunci din Dublin. Ai zis sub juramant de mentalist asta :)))

Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob