.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Incurajari bloggeristice din Tribuna 2.0

Nu stiu voi, dar mie imi place rugby-ul. Mi-am amintit cu drag de articolul de anul trecut cand povesteam cum am ajuns sa descopar acest sport.
Anul acesta, Bucurestiul este gazda pentru a sasea oara consecutiv a IRB Nations Cup. Un lucru demn de apreciat si de o importanta majora in lumea sportului.

Umplem o tribuna?

De data asta Chinezu nu mai cheama 5 bloggeri oficiali, ci in parteneriat cu Federatia Romana de Rugby ne pune la dispozitie, celor din online, o tribuna intreaga....Tribuna 2.0 pe care sa o umplem pana la refuz cu pasiune si strigate de incurajare pentru Stejari. Ca tot veni vorba, Federatia s-a gandit ca
daca tot strigam cu naduf, sa nu stam pe sec, asa ca bautura este asigurata de Stejar. (200 la numar pe zi).

Programul IRB Nations Cup 2012 (furat de la Mariciu)

Vineri, 08 iunie 2012

Romania – Uruguay, ora 16:00
Rusia – Italia A , ora 18:00
Portugalia – Argentina Jaguars, ora 20:00

Marti, 12 iunie 2012

Portugalia – Italia A, ora 16:00
Romania – Argentina Jaguars, ora 18:00
Rusia – Uruguay , ora 20:00

Duminica, 17 iunie 2012

Rusia – Argentina Jaguars, ora 16:00
Portugalia – Uruguay, ora 18:00
Romania – Italia A, ora 20.00

Anul trecut nu am fost. Anul asta o sa incerc sa vad cum pot da o fuga in Bucuresti ca tare dor imi e de Chinezu si tot trebuie sa-mi ridic si premiul de la Marian :)) Deci cine vrea sa mearga? 

Cum poti sa vii ?

Scrie frumos pe blogul tau, sau pe facebook despre IRB Nations Cup in care sa ai link catre postarea asta si iti dau o invitatie dubla, (Asta am luat-o de la Vali.Daca poate el, pot si eu :))
Update: Am primit invitatia de la Chinezu. Acum isi asteapta apartinatorul/torii :)

*Info si pe blogalintiative unde puteti castiga si cate ceva. 



Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob